תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • סאנגיונג
  • סאנגיונג קורנדו
  • סאנגיונג קורנדו – מתיחת פנים לשנת 2014

    סאנגיונג קורנדו

    מתיחת פנים ראשונה לרכב הפנאי הקומפקטי של סאנגיונג - הקורנדו. יוצע עם שדרוגים קלים לעיצוב החיצוני ועיצוב חדש לתא הנוסעים.

    • 09-08-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    יצרנית הרכב הקוריאנית הקטנה סאנגיונג חשפה השבוע בקוריאה מתיחת פנים מסיבית לקורנדו, רכב הפנאי הקומפקטי של היצרנית. הדור הנוכחי של הדגם (קורנדו C) נמצא בייצור סדיר מאז סוף שנת 2010. הוא היה אמור להתחיל את שיווקו אף קודם לכן, אך ייצורו התעכב בשל מצבי הכלכלי הקשה של היצרנית באותן השנים. כעת, מבצעת סאנגיונג מתיחת פנים מקיפה לדגם כדי לשמור עליו רענן ואטרקטיבי בשוק רכבי הפנאי העירוניים שנחשב לתחרותי למדי.

    סאנגיונג קורנדו החדש

    מתיחת הפנים של סאנגיונג קורדו כוללת מספר שדרוגים קוסמטיים. בין היתר ניתן לזהות פנסי חזית בעיצוב חדש, תאורת DRL מבוססת LED, גריל קדמי חדש, חישוקי סגסוגת חדשים ופגושים בעיצוב מעודכן. שינויים קלים בוצעו גם בכיול המנועים ובסאנגיונג מבטיחים כי הדגמים המעודכנים יציגו שיפור של כ-8 אחוזים בצריכת הדלק ופליטת מזהמים נמוכה יותר.

    שינויים גדולים יותר ניתן למצוא בתוך תא הנוסעים, שעבר עדכון משמעותי. למעט גלגל ההגה שנותר כמעט ללא שינוי, מציג תא הנוסעים עיצוב חדש לחלוטין. פתחי המיזוג המרכזיים ומערכת השמע עוצבו מחדש וכעת הם מזכירים מאוד את אלו שניתן למצוא בדגמי יונדאי השונים. מערכת השמע שודרגה וכעת היא תוצע עם מסך מגע צבעוני. לוח השעונים עוצב אף הוא מחדש וכאופציה תוצע גם אפשרות למושבי עור בצביעה אדומה.

    בקוריאה יחל שיווקו של סאנגיונג קורנדו המחודש כבר בשבועות הקרובים, אך עדיין לא ברור האם יגיע ארצה בקרוב או ששיווקו בארץ יידחה למועד מאוחר יותר.

    קבלו הצעה אטרקטיבית לרכישת קורנדו חדש או משומש מהמומחים של CarsForum

    סאנגיונג קורנדו החדש

    dddd