סאנגיונג קורנדו הקודם היה רכב שטח אמיתי אך הדגם הנוכחי מציע מעט מאוד יומרות שטח. תזרים המזומנים שקיבלה סאנגיונג מבעלת הבית החדשה במהלך שנת 2011 אפשר לה להשיק את הקורנדו החדש, שהיה יותר מידי זמן "בתנור". לאחר האפייה הארוכה התקבל קרוסאובר טוב שאינו נופל במאומה, אם בכלל, ממובילי הקטגוריה. חבל שכרגע מגיעה לארץ רק גרסת הדיזל. אמנם מדובר ביחידת הנעה טובה יחסית, אך היא יקרה במעט מהמקובל בקטגוריה ומקשה על סאנגיונג קורנדו לחדור את מעטפת האנונימיות שלו בשוק הישראלי.
תא נוסעים איכותי; עיצוב חיצוני;
מחיר; הנדסת אנוש מעט בעייתית;
אלטרנטיבה מעניינת לאלו שמחפשים ג'יפון עם מנוע דיזל;
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על סאנגיונג קורנדומתיחת פנים ראשונה לרכב הפנאי הקומפקטי של סאנגיונג - הקורנדו. יוצע עם שדרוגים קלים לעיצוב החיצוני ועיצוב חדש לתא הנוסעים.
סיבוב על סאנגיונג קורנדו החדש נותן הרבה מאוד אופטימיות לגבי עתידו של היצרן הקוריאני הקטן. למרות כמה נפילות קטנות, הקורנדו החדש מתגלה כמוצלח למדי.
קרוסאובר חדש לסאנגיונג בישראל. סאנגיונג קורנדו הושק השבוע בישראל עם מנוע דיזל ומחיר התחלתי של 169 אלף ₪.