תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • שברולט
  • שברולט אימפלה
  • שברולט אימפלה החדשה בישראל

    שברולט אימפלה

    שברולט ישראל חושפת קלף נוסף בנבחרת דגמי 2013 ומשיקה בישראל את האימפלה החדשה, עם 305 כוחות סוס ומחיר שיחל ב-220 אלף ₪.

    • 11-07-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    כשנה וחצי לאחר חשיפתה הרשמית מגיעה ארצה שברולט אימפלה החדשה. מדובר בדור העשירי של מכונית הסדאן האמריקאית הגדולה, החולקת את הפלטפורמה שלה עם מכוניות כמו ביואיק לה-קרוס וקאדילק XTS. האימפלה נמכרה בעבר בישראל, במהלך השנים 2000 עד 2005. אז זכתה האימפלה להצלחה נאה בשוק הישראלי אך לאחר שהוחלפה בדור התשיעי, במהלך שנת 2006, הופסק שיווקה בישראל. חברת UMI, יבואנית שברולט לישראל, חשפה את הדגם החדש באתר האינטרנט החדש שלה אך טרם פרסמה הודעה רשמית אודות תחילת שיווקו.

    שברולט אימפלה

    שברולט אימפלה החדשה היא מכונית סדאן יוקרתית וגדולה. כמה גדולה? אורכה הכללי עומד על 511 סנטימטרים, מה שאומר שהיא ארוכה יותר מסדרה 7 של במוו בדגמים הרגילים (וקצרה ב-10 סנטימטרים מדגמי ה-Long של סדרה 7). ואם כבר השוואה לדגמי במוו, שימו לב לנתון המעניין הבא - בסיס הגלגלים שלה הוא באורך של 284 סנטימטרים, שזה רק שלושה סנטימטרים יותר מבסיס הגלגלים של במוו סדרה 3. לרכב תא מטען בנפח של 532 ליטרים ומשקל עצמי של כ-1,700 קילוגרמים.

    לישראל תגיע בשלב זה יחידת ההנעה הבכירה ביותר של האימפלה, המצוידת במנוע בנזין V6 בנפח של 3.6 ליטרים שהספקו המרבי 305 כוחות סוס. ביחד עם תיבת הילוכים אוטומטית רגילה (6 הילוכים) ומערכת הנעה קדמית, מספקת האימפלה הזו ביצועים נאים למדי ומזנקת מעמידה ל-100 קמ"ש ב-6.8 שניות. צריכת הדלק הממוצעת עומדת על פי נתוני היצרן על 10.9 קילומטרים לליטר.

    שברולט אימפלה

    רשימת האבזור של שברולט אימפלה החדשה תהיה נדיבה במיוחד. רמת האבזור הבסיסית, LT, תשווק עם אבזור בטיחותי הכולל 8 כריות אוויר, בקרת יציבות ועיגוני ISOFIX למושבי בטיחות. עוד כוללת רמת אבזור זו בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג במושב האחורי, מפתח-שלט עם מערכת התנעה מרחוק, מערכת שמע שברולט MyLink עם מסך מגע ו-6 רמקולים, דיבורית בלוטות', מושב נהג חשמלי וחישוקי סגסוגת בקוטר 18 אינטש'.

    רמת האבזור הגבוהה יותר, LTZ, תוסיף לכל אלו גם גלגל הגה מתכוון לעומק (לגובה בלבד בדגם ה-LT), מערכת התראה על סטייה מנתיב הנסיעה, מערכת לזיהוי רכבים בשטחים המתים, חיישני חניה ומצלמת רוורס מקוריים, מראות צד ומראה מרכזית עם מצב לילה, חלון גג, מושבי עור, כיוון חשמלי למושב הנוסע ושדרוג של מערכת השמע ל-11 רמקולים.

    מפרט טכני להורדה

    מחירה של שברולט אימפלה יחל ב-220 אלף ₪ לדגם ה-LT הבסיסי. מחירה של גרסת ה-LTZ יעמוד על 250 אלף ₪.

    קבלו הצעה אטרקטיבית ברכישת שברולט חדשה או משומשת מהמומחים של CarsForum

    שברולט אימפלה

    dddd