תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • קאדילק
  • קאדילק XTS – ספינת הדגל החדשה של קאדילק

    קאדילק

    הכירו את קאדילק XTS - מכונית הסדאן הגדולה והחדשה של קאדילק שתגיע לאולמות התצוגה בארה"ב בעוד כמה חודשים.

    • 23-05-2012
    • מאת: מערכת CarsForum

    ספינת הדגל היוקרתית קאדילק XTS בדרך להשקה ומיטב המתחרות מגרמניה כבר על הכוונת. קאדילק חושפת תמונות ופרטים נוספים אודות ה-XTS החדשה שתופיע בעוד מספר חודשים באולמות התצוגה בארצות הברית. לישראל תגיע ה-XTS ככל הנראה במהלך שנת 2013, אם כי מועד מדויק טרם נמסר מיבואנית קאדילק לישראל, חברת UMI.

    קאדילק XTS

    יחידת הכוח של קאדילק XTS מבוססת על מנוע V6 בנזין בנפח 3.6 ליטרים בהספק שעומד על כ-304 כוחות סוס. תיבת ההילוכים אוטומטית, עם 6 הילוכים ואפשרות לתפעול ידני. מדובר באותה יחידת הנעה מצוינת שפגשנו באחות הקטנה קאדילק CTS, אך כאן מתווסף לה טוויסט קטן - מערכת הנעה כפולה עם דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה.

    קאדילק XTS

    בכל הנוגע לאבזור הבטיחותי, תשווק קאדילק XTS עם מגוון רחב של מערכות בטיחות מתקדמות תחת השם ESS (קיצור של Enhanced Safety Strategy). מערכת ה-ESS תזהה סכנות פוטנציאליות, תתריע מפניהן ואף תיקח פיקוד במידה והנהג אינו פועל בהתאם. היא תוצע בשתי רמות הגנה. רמת ההגנה הראשונה, ESS-I, תכלול מערכת התראה מפניה סטייה מנתיב הנסיעה, התראה על התנגשות חזיתית, מערכת לזיהוי רכבים בשטחים המתים ומערכת לזיהוי רכבים חוצים מאחור. ברמת ההגנה השנייה, ESS-II, יכללו בנוסף גם מערכת תצוגה עילית, מערכת בלימה אוטומטית ובקרת שיוט אקטיבית.

    בקאדילק מבטיחים כי מתחת לעיצוב הקרבי של ה-XTS מסתתר תא נוסעים שהוא מהמרווחים בקטגוריה. בקאדילק מציינים בסיפוק כי מרווח הברכיים במושב האחורי טוב מזה של במוו סדרה 5, מרצדס E קלאס או אודי A6. ומה בנוגע לנפח תא המטען? כאן כבר מתחרה קאדילק ואף מנצחת מתחרות הגדולות ממנה - במוו סדרה 7, מרצדס S קלאס ואודי A8 L.

    קאדילק XTS

    dddd