כשלושה חודשים לאחר שנחשף לראשונה ה-C4 פיקאסו החדש, חושפת סיטרואן את גרסת ה-7 מקומות של המיניוואן הקומפקטי מתוצרתה, ה-C4 גרנד פיקאסו. מדובר בדור השני של המיניוואן הקומפקטי, שנחשב לאחד מחלוצי קטגוריית המיניוואנים הקומפקטיים באירופה. כמו בגרסת ה-5 דלתות, גם הגרנד יתבסס על פלטפורמת ה-EMP2 החדשה והמודולרית של היצרנית, פלטפורמה שתהווה בסיס לדגמים רבים של קבוצת PSA וביניהם גם פיג'ו 308 החדשה.
האורך הכללי של סיטרואן C4 גרנד פיקאסו החדש נותר זהה לזה של הדגם היוצא (459 סנטימטרים) אך בסיס הגלגלים צמח משמעותית - 284 סנטימטרים לעומת 273 סנטימטרים בדגם הקודם. התוצאה היא, לדברי סיטרואן, תא נוסעים מרווח יותר במיוחד בשורות השנייה והשלישית. ולא פחות חשוב למשפחות המשתמשות בכל שבעת המושבים - תא מטען גדול יותר גם כשכל המושבים בשימוש.
העיצוב החיצוני נותר דומה למדי לזה שכבר ראינו בדגם ה-5 מקומות ותוספת האורך אינה ניכרת בחזית הרכב, שנותרת עתידנית ומעניינת למדי. חדי העין יבחינו בגריל קדמי מעט שונה אך השינוי המהותי ביותר לעיצוב נמצא דווקא מאחור, שם מקבל הגרנד פיקאסו יחידות תאורה בעיצוב שונה לחלוטין.
תא הנוסעים של סיטרואן C4 גרנד פיקאסו יכלול כאמור 7 מקומות ישיבה כאשר שורת המושבים המרכזית מורכבת משלושה מושבים נפרדים שנעים קדימה-אחורה על מסילה. גם כאן, כמו בדגם ה-5 דלתות, הקונסולה המרכזית מציגה את התפיסה החדשה של סיטרואן הכוללת מסך מגע מרכזי דרכו מתבצעת השליטה בכל הפונקציות של הרכב.
מפרט המנועים המלא טרם פורסם אך בסיטרואן מבטיחים בשלב זה שלושה מנועי טורבו-דיזל חסכוניים במיוחד (e-HDi 90, e-HDi115 ו-BlueHDi150) שישודכו לתיבות הילוכים ידניות או רובוטיות בעלות מצמד בודד (ETG6), שישה הילוכים בכל המקרים. ככל הנראה תציע סיטרואן בהמשך גם גרסאות בנזין של הדגם, שיתבססו על מנוע ה-1.6 ליטר המוכר של הקבוצה, עם וללא מגדש טורבו.
שיווקו של סיטרואן C4 גרנד פיקאסו החדש באירופה יחל בתחילת שנת 2014. אלינו הוא צפוי להגיע רק לקראת אמצע שנת 2014.