תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • קאדילק
  • קאדילק CTS
  • קאדילק CTS
  • קאדילק CTS החדשה (2014) נחשפת

    קאדילק CTS

    נחשף הדור השלישי של קאדילק CTS - מעוצב, מאובזר וגדול מקודמיו. שיווקו צפוי להתחיל בתחילת שנת 2014.

    • 27-03-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    הדור השלישי של קאדילק CTS נחשף אמש בניו יורק, לקראת תחילת שיווקו בתחילת שנת 2014. הדורות החדשים של דגמי קאדילק מציגים עיצוב נועז וספורטיבי מבעבר וכך גם ה-CTS החדשה, שממשיכה את הקו הזה עם עיצוב שמשלב בין המאפיינים של הדור הקודם לקו העיצוב הנוכחי של היצרנית (שהוצג כבר ב-ATS החדשה). בקאדילק מבטיחים שהעיצוב הנועז יגובה גם בביצועים ובהתנהגות כביש, שיתחרו עם מיטב המתחרות בקטגוריה.

    קאדילק CTS החדשה

    קאדילק CTS החדשה תהיה גדולה ומרווחת מקודמתה. אורכה צמח בכ-10 סנטימטרים ועומד כעת על 496 סנטימטרים (לעומת 486 סנטימטרים בדגם הקודם), אורכו של בסיס הגלגלים צמח ל-291 סנטימטרים (לעומת 288 סנטימטרים בדגם הקודם). אך למרות הגידול בממדים, בקאדילק מבטיחים מכונית קלה מבעבר בזכות שימוש מוגבר באלומיניום וחלוקת משקל כמעט אידיאלית של 50/50. הדגם החדש גם יציע לראשונה מערכת מתלים אקטיבית, שתוצע כאופציה בתוספת תשלום בכל הדגמים ותתי הדגמים.

    היצע המנועים של קאדילק CTS החדשה יכלול בשלב הראשון שלושה מנועי בנזין, שניים מתוכם חדשים לחלוטין. דגם הבסיס מצויד במנוע 2 ליטר טורבו בהספק של 272 כוחות סוס שישודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 6 הילוכים ולמערכת הנעה אחורית או כפולה. הוא מזנק מעמידה ל-60 מייל-שעה (96 קמ"ש) ב-6.1 שניות בדגם ההנעה האחורית (או 6.4 שניות בדגם ההנעה הכפולה) וצריכת הדלק העירונית שלו עומדת על כ-8 קילומטרים לליטר.
    מעליו ימוקם מנוע ה-V6 שהוצע גם בדגם הקודם, שמפיק כ-320 כוחות סוס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית חדשה עם 8 הילוכים. הביצועים כאן טובים מעט יותר והזינוק מעמידה ל-60 מייל-שעה יתקצר ל-5.9 שניות בדגם ההנעה האחורית (או 6.2 שניות בדגם ההנעה הכפולה). צריכת הדלק העירונית עומדת על כ-8 קילומטרים לליטר.

    קאדילק CTS החדשה

    הדגם הבכיר והחזק ביותר של קאדילק CTS החדשה, לפחות עד להופעתה של גרסת ה-CTS-V, יהיה דגם ה-Vsport. דגם זה יוצע עם מנוע V6 כפול מגדשים חדש בנפח של 3.6 ליטרים ובהספק מרבי של 420 כוחות סוס. הוא ישודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 8 הילוכים ולמערכת הנעה אחורית בלבד. הזינוק מעמידה ל-60 מייל-שעה אורך בדגם הזה 4.6 שניות בלבד.
    דגם זה יצויד בנוסף גם בחישוקי סגסוגת בקוטר 18 או 19 אינטש', הגה בעל כיול שונה, מערכת בלימה משודרגת מבית ברמבו, דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה ומערכת מתלים אקטיבית עם כיול מיוחד.

    גם בתחום האבזור צפויה קאדילק CTS החדשה להרים עוד יותר את הרף הגבוה שהציג הדגם הקודם. האבזור הבטיחותי כולל לא פחות מ-10 כריות אוויר, מערכת בלימה אוטומטית במקרה של סכנת התנגשות, מערכת לשמירה על נתיב הנסיעה, התראה על רכבים בשטחים המתים ומערכת לזיהוי והתראה על הולכי רגל חוצים.

    רשימת האבזור גם כוללת מערכת מולטימדיה המבוססת על טכנולוגיית ה-CUE החדשה של קאדילק, המציעה ממשק הדומה לממשק של טאבלט עם חיבורי USB, SD ובלוטות'. בנוסף יוצעו מושבי עור קדמיים עם חימום וקירור, תא כפפות עם פתיחה חשמלי, לוח שעונים שכולו תצוגת LCD ומבחר של 8 שילובי גוונים לתא הנוסעים.

    קאדילק CTS החדשה

    dddd