הדור השני של מובילת המהפכה בקאדילק מקצין אפילו יותר את התוואי שאליו פנה הדגם המקורי – מעבר ממכוניות זקנות וחסרות גורם משיכה, למכוניות צעירות, ספורטיביות ואפילו אגרסיביות למדי. ה-CTS נראית מוכנה לקרב, זוויתית ומחודדת ומלאת בטחון עצמי. היא מגבה את המראה ביכולת דינמית מצוינת, הכוללת התנהגות כביש טובה מאוד וביצועי מנוע מרשימים, בעיקר בגרסת CTS-V בעלת 560 הסוסים. בפנים תקבלו הרבה אבזור אבל איכות לא מושלמת ומרחב פנים קצת נחות מהצפוי. תג המחיר הנמוך מציב אותה כאופציה מעניינת מאוד למדי שרוצה מכונית סאלון, אבל מתקשה לקבל את המחיר שדורשות המתחרות.
מנועים ; התנהגות ; גרסת V ; אבזור ; מחיר ; עיצוב
איכות ; נוחות ; מרחב פנים ; עיצוב
המהפך הושלם
נחשף הדור השלישי של קאדילק CTS - מעוצב, מאובזר וגדול מקודמיו. שיווקו צפוי להתחיל בתחילת שנת 2014.
שיווקה של קאדילק CTS-V קופה החל בישראל, עם הגעתה של מכונית ראשונה לאולם התצוגה. 550 אלף ₪ והיא שלכם.