תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • פולקסווגן
  • פולקסווגן אפ
  • פולקסווגן אפ – בקרוב גם בגרסה חשמלית

    פולקסווגן אפ

    פולקסווגן תחשוף בהמשך השנה גרסה חשמלית לאפ העירונית, שתציע טווח נסיעה של 150 קילומטרים ותעלה כ-70 אלף ש"ח.

    • 14-03-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    הגרסה החשמלית של פולקסווגן אפ הקטנטנה תיחשף רק בעוד כחצי שנה, אבל בפולקסווגן מספקים לנו הצצה ראשונה אל הדגם כבר כעת. מכונית המיני העירונית של היצרנית, שחולקת מכלולים עם סיאט מיי וסקודה סיטיגו, תושק בגרסה חשמלית בתערוכת פרנקפורט הקרובה (14-22 בספטמבר) ותיכנס לייצור סדרתי מיד לאחר מכן. מחירה הרשמי טרם פורסם אך ככל הנראה הוא ינוע סביב 15 אלף אירו, שהם כ-70 אלף ₪.

    פולקסווגן אפ

    פולקסווגן אפ החשמלית שומרת על עיצוב חיצוני הדומה מאוד לזה של גרסאות הבנזין למעט שינויים קלים בפגושים ובחישוקים. גם בתוך תא הנוסעים השינויים קלים ביותר ומסתכמים בעיקר בשדרוג מסך המידע המרכזי של הרכב, שכעת כולל גם מידע על מצב יחידת ההנעה החשמלית.

    השינוי החשוב ביותר מסתתר כמובן מתחת לתא המנוע. לאפ החשמלית מנוע בהספק מרבי של 82 כוחות סוס ומומנט מרבי של כ-22 קג"מ. בנק הסוללות הוא בקיבולת של 18.7 קילו-וואט שעה והוא מספיק לנסיעה בטווח מרבי של 150 קילומטרים. טעינת הסוללת מתבצעת דרך שקע הנמצא במקום בו בדרך כלל מסתתרת פיית התדלוק. טעינת הסוללה ל-80 אחוזים אורכת, בעמדת הטענה מהירה, כ-30 דקות בלבד. ככל הנראה תציע פולקסווגן גם אפשרות לטעינה משקע ביתי רגיל, אך בשלב זה אין פרטים נוספים לגבי מצב טעינה זה.  

    פולקסווגן אפ

    dddd