תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • סיאט
  • סיאט איביזה סטיישן
  • סיאט איביזה סטיישן ידנית – החל מ-74 אלף ₪

    סיאט איביזה סטיישן

    סיאט משיקה בישראל גרסה ידנית ומוזלת של האיביזה סטיישן - 74 אלף ש"ח לדגם ה-1.4 ליטר הידני ברמת אבזור גבוהה.

    • 05-03-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    חטיבת סיאט של צ'מפיון מוטורס תחל למכור השבוע את סיאט איביזה סטיישן החדשה, לאחר שזו עברה מתיחת פנים בסוף השנה שעברה. מתיחת הפנים כללה את כל דגמי האיביזה, 3 דלתות, 5 דלתות האצ'בק ו-5 דלתות סטיישן. דגמי ה-3 וה-5 דלתות המחודשים הגיעו לישראל לפני כחצי שנה וכעת מצטרפת אליהם גם גרסת הסטיישן מתוחת הפנים עם חידוש מעניין שעל פניו נשמע רלוונטי במיוחד לשוק הרכב הישראלי - גרסה ידנית מוזלת.

    סיאט איביזה FR החדשה - מבחן דרך

    סיאט איביזה סטיישן

    בנוסף לגרסת ה-1.2 ליטר האוטומטית תשווק סיאט איביזה סטיישן גם בגרסה ידנית מוזלת. זו עושה שימוש במנוע ה-1.4 ליטר האטמוספרי הוותיק של הקבוצה, שהספקו המרבי 85 כוחות סוס, והוא משודך לתיבת הילוכים ידנית בעלת חמישה הילוכים. לגרסה זו צריכת דלק ממוצעת, על פי נתוני היצרן, של 16.9 קילומטרים לליטר.

    רשימת האבזור של גרסה זו נדיבה מאוד ביחד למחיר וכוללת מערכת שמע מקורית עם שליטה מגלגל ההגה, מערכת בקרת שיוט, מערכת hill hold לסיוע בזינוק בעלייה, 4 חלונות חשמל, חיישני TPMS למדידת לחץ אוויר בגלגלים ועוד. מחירה של גרסה זו יעמוד על 73,900 ₪. בשלב זה הוקצו לשוק הישראלי על ידי היצרן כ-400 רכבים בלבד.

    לדברי גל מזור, מנהל חטיבת סיאט בצ'מפיון מוטורס, האיביזה סטיישן הידנית שמושקת כעת היא חלק ממהלך גדול יותר של המותג שמטרתו לפנות ללקוח הפרטי ולהציע לו הצעות אטרקטיביות ביותר. מתוך כ-65 אחוזים מתוך ה-4,000 רכבים שמכרה סיאט בישראל היו רכבים ידניים. מגמה זו צפויה להתחזק בהמשך השנה, עם השקתם של דגמים משפחתיים נוספים של המותג כדוגמת סיאט לאון החדשה וסיאט טולדו החדשה.

    סיאט איביזה סטיישן

    dddd