רכב הפנאי הקטן של ב.מ.וו מיועד להוות אח קטן ל-X3, והוא מבוסס גם כן על סדרה 3. העיצוב גם הוא דומה ואפשרויות ההנעה הן כפולה או אחורית, לראשונה עבור דגמי ה-X. ועדיין, יכולת השטח מוגבלת למדי ונתמכת בעיקר במערכת ההנעה הכפולה ובמנוע הדיזל הגמיש שנמכר בארץ. איכות הפנים טובה, אך רמת האבזור לא מרשימה וגם הנינוחות על הכביש מוטלת בספק, וכל זה תמורת תג מחיר כלל לא נמוך, שמתמודד מול מתחרים גדולים, חזקים ומאובזרים יותר.
מערכת הנעה ; התנהגות כביש
מחיר ; רמת גימור ; נוחות נסיעה ; יכולת שטח
קצת מפספס
דלק מוטורס מחילה בשיווק הדור החדש של ב.מ.וו 1X. גדול, מעוצב ומאובזר יותר מקודמו הוא ינסה לנגוס חתיכה מעוגת הקרוסאוברים היוקרתיים. המחיר – החל מ-242 אלף שקלים
מתיחת פנים קלילה לדגמי 2012 של במוו X1 הכוללת עדכוני עיצוב קלים ומנועים חדשים.