תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • ניסאן
  • רנו
  • 2013 – שנת הדיזל של רנו, שנת הג'יפונים של ניסאן

    ניסאן

    קרסו חושפת את דגמי 2013 המיועדים לשוק ציי הרכב והליסינג. הבשורה - רכבי דיזל ברנו וג'יפונים אצל ניסאן.

    • 10-12-2012
    • מאת: מערכת CarsForum

    באירוע חגיגי שנערך אמש השיקה חברת קרסו מוטורס, יבואנית רנו וניסאן לישראל, את דגמי 2013 המיועדים לשוק העסקי והמוסדי. לאירוע החגיגי, שכלל גם הופעה של עילי בוטנר וילדי החוץ, הגיעו מגוון גדול של בכירי ענף הרכב בישראל שבאו להתרשם מדגמי הרכב החדשים של רנו וניסאן. לדבריו של אבי תמיר, מנכ"ל חברת קרסו מוטורס, השוק המוסדי והעסקי אחראי על למעלה מ-50 אחוזים ממכירות הקבוצה ב-2012 והוא מקווה שקרסו תמשיך להגדיל את אחיזתה בשוק זה, שמחפש לדבריו גם מחיר רכישה נמוך ככל האפשר אך גם ערך מוסף בדמות אמינות ועלויות אחזקה נמוכות.

    בקרסו מתכננים לבצע זאת על ידי מהלך משולב שיכלול את כל זרועות הקבוצה - ממכירות רנו וניסאן החדשות, דרך חברת הליסינג של הקבוצה (Lease4U) ועד למערך הטרייד המפותח של החברה (קרסו טרייד אין). לאלו יצטרף גם מערך השירות של קרסו, שימשיך במאמצים שהחל ב-2012 וינסה להמשיך ולשפר את תדמיתו.

    בתמונה - איציק וויץ, מנכ"ל קבוצת קרסו

    איציק וויץ

    שנת 2013 צפויה להיות שנת הדיזל של רנו. בקרסו ינסו להחדיר לשוק המוסדי את דגמי הדיזל של היצרנית, בראשם דגמי רנו פלואנס דיזל וכן רנו מגאן סטיישן דיזל. סגמנט זה נשלט כיום על ידי מכוניות עם מנוע בנזין אך בקרסו מתכוונים להשיק את שני הרכבים הללו בישראל במחירים אטרקטיביים ולתמוך במחירם כמשומשות בעזרת מערך הטרייד המפותח של הקבוצה, במהלך דומה לזה שבוצע במהלך השנה עם דגמי הרנו מגאן. לדגמים המשפחתיים צפויה להצטרף גם רנו לטיטוד, שכחלק משנת הדיזל של רנו תשווק אף היא בגרסת דיזל בלבד.

    דגמי הסדאן והסטיישן המשפחתיים של רנו ישלימו את החסר אצל ניסאן. הטידה, המשפחתית הקומפקטית של ניסאן, לא הוזכרה במהלך הערב אף לא במילה אחת והיא צפויה לעזוב אותנו לאחר כ-4 שנים ללא מחליפה. ניסאן נוט החדשה צפויה להגיע ארצה רק לקראת אמצע-סוף שנת 2013. כך שבניסאן יתמקדו ב-2013 בעיקר בשיווק רכבי פנאי שטח (ג'יפונים), לראשונה תוך התמקדות גם בציי הרכב ולא בלקוח הפרטי. ניסאן תציע את דגמי 2013 של הג'וק לראשונה גם לציי הרכב וכן צפויה לחזק את מעמדם של הקשקאי והקשקאי+2 (דגם ה-7 מקומות) בשוק המוסדי.

    רנו מגאן סטיישן

    dddd