תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • ניסאן
  • ניסאן נוט
  • ניסאן נוט
  • ניסאן נוט החדשה (2013) – תמונות ופרטים ראשונים

    ניסאן נוט

    הדור השני של ניסאן נוט נחשף ביפאן וצפוי להגיע לאירופה בתחילת 2013. הצצה ראשונה למיקרו-וואן החדש של ניסאן.

    • 16-07-2012
    • מאת: מערכת CarsForum

    הדור השני של ניסאן נוט נחשף היום לראשונה ביפאן. במסיבת עיתונאים שנערכה בעיר יוקוהומה חשפה ניסן את הגרסה היפאנית של הנוט, מיקרו-וואן קומפקטי בעל 5 מקומות ישיבה. הדור הראשון של הנוט משווק בישראל בהצלחה בינונית יחסית מאז שנת המודל 2006, אך בעולם הוא זכה להצלחה נאה יחסית ועד כה נמכרו ממנו כ-940 אלף יחידות בסך הכל.

    ניסאן נוט החדשה

    בעוד הדגם הנוכחי של ניסאן נוט התבסס על המנועים ותיבות ההילוכים של המשפחתית הקומפקטית טידה, הדגם החדש הולך לכיוון שונה ומאמץ לחיכו דווקא את המנועים ותיבות ההילוכים של האחות הקטנה יותר, האקו-מיקרה. מדובר במנוע בנזין בתצורת 3 צילינדרים בנפח 1.2 ליטר, המפיק כ-80 כוחות סוס. הנוט גם תשווק עם גרסה חזקה יותר של אותו המנוע, המצוידת גם במגדש על וצפויה להפיק כ-100 כוחות סוס. שני המנועים יצוידו בתיבת הילוכים אוטומטית-רציפה (CVT). חשוב לציין כי מנועים ישודכו לגרסה המיועדת לשוק היפאני, כך שיתכן שהגרסה האירופאית שתושק בהמשך תקבל מבחר מנועים שונה במעט.

    בכל הנוגע לעיצוב, מקבלת ניסאן נוט עיצוב חדש ונאה יותר. לדברי ניסאן, העיצוב החדש מעניק לנוט מראה דינאמי ומתוחכם אך שומר על צורה אווירודינמית שתסייע לנוט להציג צריכת דלק נמוכה - כ-25 קילומטרים לליטר. תא הנוסעים עודכן אף הוא אך זה ימשיך לשמור על עיצוב נקי ופשוט. חדי העין יזהו כי לא רק המנוע ותיבת ההילוכים נלקחו מהאקו-מיקרה הקטנה אלא גם כמה פריטים בתא הנוסעים, ביניהם מערכת השמע, פתחי המזגן וידיות פתיחת הדלתות.

    שיווקו של הרכב ביפאן יחל בעוד מספר חודשים. הגרסה האירופאיות, שתיוצר בבריטניה, צפויה להיחשף בתחילת שנת 2013.

    ניסאן נוט החדשה

    dddd