תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • שברולט
  • שברולט טראקס
  • שברולט טרקס – פרטים נוספים

    שברולט טראקס

    רכב הפנאי הקומפקטי החדש של שברולט יושק בתערוכת פריז הקרובה, אך ככל הנראה לא יגיע לישראל בשנה הקרובה.

    • 13-08-2012
    • מאת: מערכת CarsForum

    תמונות חדשות ופרטים נוספים אודות שברולט טרקס, הקרוסאובר הקטן והחדש של שברולט, נחשפים לקראת השקתו הקרבה והולכת בתערוכת הרכב של פריז. הטרקס יצטרף להיצע רכבי הפנאי של שברולט, כאח קטן לשברולט קפטיבה ושברולט קפטיבה ספורט, ויתחרה בקטגוריה הצומחת של רכבי הפנאי הקטנים, קטגוריה שנשלטת כיום בצורה כמעט בלעדית על ידי ניסאן ג'וק. שיווקו אמור להתחיל לקראת תחילת שנת 2013, אך לישראל יגיע ככל הנראה רק לקראת אמצע או סוף השנה. הסיבה? העדר גרסה אוטומטית.

    שברולט טרקס

    שברולט טרקס ישווק עם מגוון של שני מנועי בנזין ומנוע דיזל אחד. גרסת הבסיס תצויד במנוע בנזין בנפח 1.6 ליטר שיושאל ככל הנראה מהקרוז והספקו המרבי יהיה 124 כוחות סוס. מעליו תמוקם גרסת הטורבו, שתצויד במנוע בנזין מוגדש בנפח 1.4 ליטר המפיק כ-140 כוחות סוס. גם הוא מוכר למדי בהיצע הדגמים של שברולט ופגשנו אותו בעבר אצל שברולט קרוז טורבו. השווקים האירופאים ייהנו גם מגרסת טורבו-דיזל שתצויד במנוע בנפח 1.7 ליטר המפיק כ-130 כוחות סוס. כל הדגמים ישווקו עם תיבת הילוכים ידנית ומערכת Start&Stop וחלק מהם יגיעו עם אופציה למערכת הנעה כפולה. תיבות הילוכים אוטומטיות בעלת 6 הילוכים יוצגו רק במהלך 2013 ושיווקו של הטרקס לא צפוי להתחיל בישראל עד להופעתן.

    לשברולט טרקס אורך כולל של 422 סנטימטרים, רוחב של 178 סנטימטרים ובסיס גלגלים של 255 סנטימטרים. למרות מידותיו הקומפקטיות (הטרקס גדול במעט מהג'וק ודומה במידותיו לסקודה יטי) שומר הטרקס על עיצוב החזית הכוחני של שברולט, עם גריל קדמי מפוצל הכולל סמל של שברולט במרכזו. תא הנוסעים ישלב בתוכו כסטנדרט בכל הדגמים מערכת מולטימדיה עם מסך מגע (MyLink) ואבזור בטיחותי שיכלול שש כריות אוויר, בקרת יציבות, בקרת משיכה, מערכת עזר לזינוק בעלייה, מערכת לייצוב נגרר ובקרת ירידה במורד.

    שברולט טרקס

    dddd