תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • קיה
  • קיה סורנטו
  • חדש בישראל - קיה סורנטו בגרסת 2X4 מוזלת

    קיה סורנטו

    גרסה חדשה ומוזלת של קיה סורנטו מושקת בישראל, עם הנעה קדמית ומחיר אטרקטיבי של כ-188 אלף ש"ח.

    • 28-04-2012
    • מאת: מערכת CarsForum

    גרסה חדשה ומוזלת של קיה סורנטו מושקת הבוקר בישראל. טלקאר, יבואנית קיה וסאנגיונג לישראל, מרחיבה את היצג הדגמים של הסורנטו הוותיק עם גרסה מוזלת בעלת הנעה קדמית. גרסת בסיס זו אמנם לא תציע יכולת שטח (וגם שמה, Urban, מרמז על כך) אך תשווק במחיר אטרקטיבי של כ-188 אלף ₪. בכך ממצבת קיה את הסורנטו כאלטרנטיבה זולה בהשוואה לרכבי פנאי אחרים בעלי 7 מקומות ישיבה, זולה בכ-45 אלף ₪ מיונדאי סנטה-פה (האח החורג מבית יונדאי) ובעשרת אלפי ₪ מגרסת ה-7 מושבים של ניסאן קשקאי.

    קיה סורנטו

    גדי שניידר, מנהל הפיתוח העסקי של היבואנית טלקאר: "אנו שמחים להציע את קיה סורנטו בדגם ה-Urban החדש במחיר של כ-187,900 ₪. אנו מאמינים כי בזכות מחיר זה יוכלו לקוחות רבים להצטרף אל רוכשי קיה סורנטו וליהנות ממוצר מוצלח זה. יש לציין שלא מדובר במבצע מוגבל אלא בדגם חדש לחלוטין שמצטרף למשפחת הסורנטו".

    קיה סורנטו

    קיה סורנטו Urban ישווק בגרסת בנזין הכוללת את אותו מנוע 2.4 ליטר שמשווק גם בדגם ההנעה הכפולה. למנוע זה הספק מרבי של כ-174 כוחות סוס ומומנט מרבי של כ-23 קג"מ. גרסת ההנעה הקדמית מצוידת אף היא בתיבת הילוכים אוטומטית רגילה בעלת 6 הילוכים, מזנקת מעמידה ל-100 קמ"ש ב-11.1 שניות וצריכת הדלק הממוצעת שלה עומדת על כ-11.6 קילומטרים לליטר. מפרט האבזור של גרסת ה-Urban כולל 6 כריות אוויר, מערכת בקרת שיוט, חיישני רוורס מקוריים, הגה וידית הילוכים בריפוד עוד, מערכת שמע מקורית, מסילות גגון אורכיות ו-7 מקומות ישיבה.

    קיה סורנטו - מבחן דרך

    dddd