במוו חושפת את הבמוו M6 החדשה, גרסת ביצועים קרבית במיוחד לסדרה 6 החדשה. כמו שאר הדגמים של סדרה 6 החדשה, גם ה-M6 תוצע בשתי תצורות מרכב - קופה וקבריולה. אם חשבתם שגרסת ה-4.4 ליטר (407 כוחות סוס) ששווקה עד כה מהירה (4.9 שניות מעמידה למאה קמ"ש), עד לא קראתם כלום. גרסת ה-M6 החדשה מצוידת במנוע V8 עם שני מגדשי טורבו שמפיק לא פחות מ-560 כוחות סוס ומומנט מרבי של כ-68 קג"מ שזמין כבר מ-1,500 סל"ד. הזינוק המסורתי מעמידה למאה קמ"ש אורך כאן 4.2 שניות בגרסת הקופה ו-4.3 שניות בגרסת הקבריולה. המהירות המרבית מוגבלת על ידי מחשב ל-250 קמ"ש, אבל בתוספת תשלום צנועה תוכלו לרכוש את חבילת M Driver Package שתבטל את הגבלת המחשב ותאפשר ל-M6 החדשה להאיץ עד למהירות מרבית של 305 קמ"ש.
כן, אנחנו יודעים שזה לא ממש משנה לרוב רוכשי הרכב אבל כנראה שבימים אלו חשוב גם לציין שה-M6 החדשה מתהדרת בצריכת דלק ממוצעת של כ-10 קילומטרים לליטר, בזכות שימוש במערכות אלקטרוניות מתקדמות כגון בלימה גנרטיבית, מערכת Start&Stop ומשאבת דלק בעלת ספיקה משתנה. תיבת ההילוכים הרובוטית כפולת המצמדים בוודאי לא מזיקה אף היא לשיפור צריכת הדלק.
אבל העיקר בגרסאות M הוא כמובן הביצועים והתנהגות הכביש, כאן מציעה במוו שלל מערכות אלקטרוניות ומכאניות. במוו M6 מצוידת בדיפרנציאל אחורי נשלט מחשב שמאפשר גם נעילה מלאה. בולמי הזעזועים אקטיביים, אם אפשרות לבחירה בין שלושה מצבי נהיגה שונים. מערכת הבלימה שודרגה אף היא, עם דיסקים קדמיים בקוטר 400 מילימטר ואחוריים בקוטר 396 מילימטר העשויים תרכובת של סיבי פחמן וקרמיקה לטובת משקל קל יותר.
שיווקה של ה-M6 החדשה צפוי להתחיל בספטמבר 2012. מחירה של גרסת הקופה יחל ב-93 אלף לירות סטרלינג
(כ-550 אלף ₪) ומחירה של גרסת הקבריו יחל ב-99 אלף לירות סטרלינג (כ-582 אלף ₪). המחירים לפני מיסים, כמובן.