אי שם בפסגת החלונות של לא מעט חובבי רכב, נמצאת לה במוו סדרה 6 קופה. מדובר במכונית ממש לא זולה וגם ממש לא פרקטית, שעדיין מצליחה להיות נחשקת ומהממת בו זמנית. קודם כל, בגלל העיצוב. מהפנים האחוריים, דרך הצללית הרחבה והנמוכה ועד לתא הנוסעים המרשים. מתחת למכסה המנוע מסתתר אחד מבין שלושה מנועים מוגדשי טורבו. 3.0 ליטרים ב-640i, הלאה אל 4.4 ליטרים ב-650i וב-M6. הביצועים טובים בכל הגרסאות, ואפילו יותר מידי טובים בגרסת ה-M6. אבל באמת שבן אדם שפוי לא צריך יותר ממה שיש למנוע ה-3.0 ליטרים להציע. התנהגות הכביש של במוו סדרה 6 קופה טובה בסך הכל והמכונית מכוילת בעיקר לשיוט אוטוסטרדות מהיר. מהירות השיוט הטבעית שלה נמצאת עמוק בטווח שלילת הרישיון. אבל אל דאגה, גם בכבישים הררים מפותלים היא תוכל לספק לכם שפע של הנעה. כל זאת, כמובן, בהנחה ויש לכם מעל 700 אלף ש"ח להוציא על גרסת ה-640i הבסיסית. לנו אין, אז אנחנו ננגב את הריר מהמקלדת ונעבור לעמוד של סוזוקי אלטו.
עיצוב; ביצועים;
מחיר; הרבה פחות הגיונית מסדרה 4 קופה;
עשו לנו טובה וקנו אחת, כדי שנוכל לקנות אותה מכם בעוד כמה שנים;
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על במוו סדרה 6 קופהגרסת ה-M6 של במוו סדרה 6 החדשה נחשפת – עם מנוע בהספק מרבי של 560 כוחות סוס היא מהירה, מסתדר שהיא גם חסכונית.
גרסת הקופה של במוו סדרה 6 מושקת בישראל ומצטרפת לגרסת הקבריו. תשווק בשתי גרסאות ומחירה יחל ב-775 אלף ₪.