תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • רנו
  • רנו גרנד-סניק
  • רנו סניק
  • רנו סניק 2012 – מתיחת פנים

    רנו גרנד-סניק

    צמד המיניוואנים הקומפקטיים של רנו מקבלים עדכון לשנת 2012 הכולל מנועים חדשים, עדכון עיצובי ושדרוג קל באבזור הבטיחותי.

    • 03-12-2011
    • מאת: מערכת CarsForum

    רנו מעדכנת את צמד המיניוואנים רנו סניק ורנו גרנד-סניק (7 מקומות) עם מתיחת פנים קלה. בשנתיים שחלפו מאז השקתו של הדור הנוכחי, מכרו ברנו כ-400 אלף יחידות של צמד המיניוואנים וכעת החליטו להעניק להם שדרוג קליל לקראת השנה החדשה. הדגמים המעודכנים יחלו את שיווקם בצרפת כבר בחודש הבא (ינואר 2012) ובמהלך 2012 יזלגו גם לשאר המדינות בהם משווקים הסניק והגרנד-סניק, בינהם גם השוק הישראלי.

    רנו סניק 2012

    החידוש העיקרי של מתיחת הפנים הוא עדכון היצע המנועים של הדגם. מנוע טורבו-דיזל ומנוע בנזין מצטרפים להיצע המנועים, מחליפים מנועים ישנים ומציעים שיפור ניכר בצריכת הדלק ופליטת המזהמים.
    מנוע טורבו-דיזל חדש בנפח 1.5 ליטר ובהספק מרבי של כ-110 כוחות סוס, המתבסס על טכנולוגיות מעולם הפורמולה 1, יחליף את מנוע ה-dCi 110 הנוכחי. המנוע חדש יפיק הספק דומה אך שיפור קל במומנט המרבי ובצריכת הדלק, בין היתר בזכות מערכות Start&Stop ובלימה רגרנטיבית.
    מנוע טורבו-דיזל נוסף, dCi 130 בנפח 1.6 ליטרים, כבר משווק באירופה מאז אמצע 2011 וימשיך את שירותו בסניק ובגרנד-סניק.
    מנוע בנזין חדש, Energy TCe 115, יוצע אף הוא. מנוע זה יחליף בהדרגה את מנועי ה-1600 סמ"ק בנזין של כל דגמי רנו אך יופיע לראשונה בסניק. מדובר במנוע בנזין קטן ומוגדש, בנפח 1.2 ליטרים, שנתוניו המלאים טרם פורסמו.

    עדכוני העיצוב כוללים בעיקר חזית חדשה, הכוללת תאורת DRL המבוססת על לד. בנוסף מקבל הצמד חישוקי סגסוגת חדשים ושני גוונים חדשים של כחול ואדום. הגרנד-סניק מקבל גם מסילות לאורך הגג. ברמת האבזור, מקבלים הסניק והגרנד-סניק אופציה למערכת שמע משודרגת וכמה מערכות בטיחות חדשות. מצלמה זעירה המותקנת מאחורי המראה המרכזית תזהה סטייה לא מבוקרת מנתיב הנסיעה וגם תדליק באופן אוטומטי את האורות הגבוהים בזמן נהיגה בכבישים חשוכים. מערכת עזר לזינוק בעלייה תוצע אף היא כאופציה בחלק מהדגמים.

    רנו סניק 2012

    רנו סניק 2012

    dddd