תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • מרצדס
  • מרצדס חונכת אולם תצוגה חדש בהרצליה

    מרצדס

    מרצדס חונכת אולם תצוגה חדש ומפואר במיוחד בהרצליה פיתוח ומספקת לנו הצצה למספרים שמאחורי המותג בישראל.

    • 23-07-2015
    • מאת: אלירן אברזל

    לאחר 15 שנה סוגרת מרצדס את אולם התצוגה המרכזי שלה בישראל ועוברת לאולם תצוגה חדש ומפואר. האולם החדש, שנמצא באזור התעשייה בהרצליה פיתוח, יחליף את האולם הוותיק ששכן בתל אביב (בסמוך להיכל יד אליהו) ויהיה אחד מאולמות התצוגה הגדולים והמפוארים ביותר בישראל, אם לא המפואר שבהם. אולם התצוגה החדש נבנה על פי הסטנדרטים החדשים של מרצדס העולמית וכולל למעלה מ-2,000 מ"ר של תצוגה, בהם יוצגו למעלה מ-30 רכבים. באולם החדש יחליפו אייפדים את המפרטים הטכניים שהוצגו בסמוך לכל רכב, כשהלקוח יותר לבנות את הרכב הספציפי בקונפיגורטור שנמצא באייפד ואז להעביר את הרכב שבנה לשולחנו של איש המכירות.

    אולם תצוגה מרצדס הרצליה פיתוח

    השקת אולם התצוגה מגיעה לקראת סיומה של עוד שנה מעולה בעבור מרצדס בישראל. המותג מציין גידול של כ-300% במכירות בשלוש השנים האחרונות, מרמה של כ-760 רכבים בשנת 2012 לרמה של כ-2,100 רכבים שצפויים להימסר עד לסוף השנה. בכלמוביל מציינים כי העלייה המרשימה במכירות מגיעה משני מקורות צמיחה עיקריים – ירידה משמעותית בכמויות הרכבים שמגיעים ארצה ביבוא אישי והרחבה משמעותית של היצע דגמי הכניסה של המותג (מרצדס A קלאס, מרצדס CLA, מרצדס GLA וכעת גם דגמי סמארט החדשים).

    שני מקורות הצמיחה הללו לא הגיעו ללא טיפול יסודי מצד כלמוביל. בכל הקשור ליבוא אישי מציין אריאל פינטו, מנכ"ל חטיבת היוקרה של כלמוביל, כי רוב רכבי המרצדס ביבוא אישי שהגיעו ארצה היו רכבים משומשים בני שנה עד שנתיים. בכלמוביל מציינים כי במתחם הטרייד אין החדש של מרצדס, שנפתח לאחרונה בפתח-תקווה, ניתן למצוא רכבים בני אותו הגיל במחיר דומה ואף נמוך משל ערוץ היבוא האישי, מה שמצמצם את הסיכון או זמני האספקה ולכן סייע בהקטנת ערוץ זה.

    אולם התצוגה החדש אמור לטפל בכל הקשור לדגמי הכניסה החדשים של המותג. בכלמוביל מקווים כי המעבר לאזור ההייטק של הרצליה פיתוח ימשוך לאולם התצוגה קהל לקוחות מזדמן שיכנס לאולם התצוגה להתרשם מהרכבים ויגלה ש"זה לא יקר כמו שהוא חושב". אולם התצוגה עוצב כך שדגמי הכניסה השונים מסודרים בצד אחד בעוד דגמי הקצה היקרים ביותר מסודרים בצד השני. חווית הלקוח מתחילה כבר בכניסה לחניון התת קרקעי, עם רכבי ההדגמה שמסודרים מול המעלית שמובילה לאולם התצוגה

    אולם תצוגה מרצדס הרצליה פיתוח

    במהלך אירוע ההשקה חשפה כלמוביל מעט מהמספרים שמסתתרים מאחורי הקלעים של מותג היוקרה מרצדס בישראל. כך למשל כ-40% מהלקוחות של המותג הם לקוחות חדשים, שרוכשים את אחד מדגמי הכניסה של המותג. הדגם הנחשק ביותר הוא ה-CLA, שזוכה לביקוש אדיר בעולם והמפעל שמייצר אותו לא מצליח לעמוד בקצב הביקושים.

    מהקצה השני של הסקאלה ניתן למצוא לא מעט רכבי על עם תג מחיר של מעל מיליון וחצי ₪ שיעלו בקרוב על הכביש. בין היתר ניתן למצוא לא פחות מ-5 רכבי AMG GT, מכונית הספורט היוקרתית החדשה של מרצדס. גם ה-S קלאס החדשה מרשימה עם לא מעט מדגמי העל שלה – 8 רכבי S63 קופה, שני רכבי מייבאך S600, עוד שני S500 מייבאך, עוד S600 "רגילה" אחת ועוד 3 רכבי S63 AMG.

    אולם תצוגה מרצדס הרצליה פיתוח

    dddd