תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • יונדאי
  • מיצובישי
  • מרצדס
  • כלמוביל טרייד אין פתח תקווה מתחדש

    מרצדס

    סניף דגל חדש של רשת כלמוביל טרייד אין נפתח בפתח תקווה. תציע מגוון רחב של רכבים מבעלות פרטית בסניף חדש, מעוצב ומודרני למדי.

    • 21-01-2015
    • מאת: אלירן אברזל

    שנת 2015 נפתחת עם לא מעט השקות חדשות, דווקא בתחום הרכב המשומש. לאחר שבשבוע שעבר השיקה כלמוביל את השירות Switch למכירת רכב משומש ובצ'מפיון מוטורס השיקו סניף דגל חדש של אוטודיל בפלמחים, משיקה השבוע כלמוביל סניף חדש של כלמוביל טרייד אין. מדובר בסניף חדש שנמצא ברחוב הסיבים 1 בפתח תקווה, ומחליף את הסניף הקודם של כלמוביל טרייד אין שישב במורד דרך ז'בוטינסקי. הסניף החדש ממוקם ממש מול אולם התצוגה של דאצ'יה ונראה שרחוב ז'בוטינסקי בפתח תקווה הופך במהרה ל"רחוב המכוניות" החדש של האזור, עם סניפים של פורשה, סוזוקי, גרייט וול, דאצ'יה, לובינסקי, אוויס ועוד – כולם במרחק הליכה זה מזה.

    כלמוביל טרייד פתח תקווה

    בכלמוביל טרייד מסכמים שלוש שנות פעילות מוצלחות למדי, עם עלייה מרשימה ועקבית למדי בהיקפי המכירות. בשנת 2014 מכרה כלמוביל טרייד אין כ-6,400 רכבים, גידול של כ-40 אחוז לעומת הנתון המקביל ב-2012 (4,700 מכירות). כ-60 אחוז מנפח הפעילות של החברה מתבצע באזור המרכז, בו פרוסים שלושה מהסניפים הגדולים ביותר שלה. הסניף החדש בפתח תקווה יהיה הגדול מכולם ואחד מהגדולים בארץ, כשהוא משתרע על שטח של כ-14 דונם.

    לדברי איציק תורג'מן, מנהל חטיבת הטרייד אין של הרכב הפרטי, המתחם החדש יספק ללקוחות one stop shop בכל הקשור לרכישת רכב. המימון יינתן בחלק מהמקרים מיידית (עד 60 אחוז משווי הרכב בתוך 8 דקות) דרך כלמוביל פתרונות מימון. הביטוח יתבצע דרך חברת הביטוח של היבואן, כלמוביל ביטוח, כולל התחייבות לחלפים מקוריים. הרוכשים יקבלו גם תעודת אחריות שהרכב שרכשו נקי מכל תאונות שלדה, כך שיוכלו לחסוך לעצמם את עלות הבדיקה לפני קנייה.

    המתחם עצמו מחולק לשני חלקים, אחד לרכבים פרטיים והשני לרכבי יוקרה. לדברי צביקה פולק, מנכ"ל ונשיא קבוצת כלמוביל, בשני החלקים של המתחם היחס והשירות יהיו זהים.

    כלמוביל טרייד אין פתח תקווה

    dddd