תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • לקסוס
  • לקסוס ES עוברת מתיחת פנים

    לקסוס

    לקסוס מגיעה לתערוכת שנחאי עם מתיחת הפנים ל-ES שתציע איכות גבוהה יותר ובידוד משופר

    • 21-04-2015
    • מאת: פבל צ'רניצקי

    תערוכת הרכב בשנחאי היא אחת ללא ספק אחת התערוכות החשובות ביותר שמתקיימות באסיה בפרט ובסין בכלל, כך שלא מפתיע שרבות היצרניות שמגיעות לתערוכה ומציגות בה דגמים חדשים ומחודשים שיציפו בחודשים לאחריה את אולמות התצוגה במדינה ששוק הרכב שלה הוא הצומח ביותר בעולם.

    לקסוס-ES-2015

    לקסוס אינה שונה והיא מגיעה לתערוכה השנה עם מתיחת פנים למכונית הסלון האלגנטית שלה, ה-ES. היות ולקסוס ES קרובה מאוד במימדיה ובמחירה ל-GS, היא מעולם לא הגיעה לישראל. במדינות אחרות, בעיקרן סין וארה"ב, היא עדיין מככבת כאחת המכוניות המצליחות ביותר של היצרנית הודות לקהל הלקוחות השמרני שמעדיף את האיפוק שהיא משדרת על פני האופי הספורטיבי יותר של ה-GS.

    ה-ES המחודשת מקבלת את החזית המשפחתית של לקסוס אולם בתור האחות השפויה, היא עדיין מקבלת עיצוב מאופק יותר מזה של ה-GS הקרבית יותר. במרכז החזית שוכן גריל שעון החול שצמח במידותיו, איבד את הקורה שהפרידה בין חציו העליון לתחתון בדגם הקודם וקיבל ציפוי כרום מוברש. משני צדדיו נמצאות יחידות התאורה עם פנסי תאורת יום בצורת האות L שבניגוד לליין הדגמים הנוכחי, מהווים חלק אינטגרלי מהפנס ואינם יחידות נפרדות.

    בפנים, אחרי שהבטיחה "יוקרה ללא תחרות" עם טיזר אותו שחררה לפני מספר ימים, מציעה לקסוס ES בידוד רעשים טוב יותר וחומרים באיכות גבוהה יותר מבעבר. יחד עם זאת, לקסוס ES ממשיכה לשמור על איפוק ומציגה עיצוב תא נוסעים שלא השתנה משמעותית. בין השינויים ניתן למצוא צג מרכזי מעט גדול יותר בלוח השעונים ומבחר צבעים רחב יותר לתא הנוסעים. רשימת האבזור נותרה ללא שינויים משמעותיים והיא תמשיך לכלול את חבילת מערכות הבטיחות האקטיביות, Lexus Safety System + שכוללת מגוון מערכות כגון בלימה אוטומטית, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד. 

    לקסוס-ES-2015

    בהיצע המנועים של ה-ES המחודשת ישנו שינוי אחד עיקרי. הוא יגיע לסין, רוסיה וטאיוואן, אך עדיין לא בטוח אם יהיה רלוונטי לשווקים אחרים. מדובר על מנוע 2.0 ליטר חדש בהספק שלקסוס לא חושפת וצפוי לעמוד בתקנות זיהום האוויר הסיניות. בשאר העולם, תמשיך ה-ES המחודשת לעשות שימוש במנוע בנזין בנפח 2.5 ליטר המושדך לתיבת הילוכים אוטומטית לצד מערכת הנעה היברידית המורכבת ממנוע V6 בנפח 3.5 ליטר ומנוע חשמלי שעובדים בצמוד לתיבה רציפה.

    השמועות אומרות שישנו סיכוי כי לקסוס ES תגיע לישראל בעתיד, אך אלה טרם אושרו ע"י לקס מוטורס, היבואנית.

    dddd