תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • טויוטה
  • טויוטה אוריס
  • טויוטה אוריס
  • טויוטה אוריס 2015 – מתיחת פנים לדגם

    טויוטה אוריס

    שנתיים וחצי לאחר השקתה, עוברת טויוטה אוריס מתיחת פנים לשנת 2015 הכוללת עיצוב מעודכן ואולי גם מנועים חדשים.

    • 24-02-2015
    • מאת: אלירן אברזל

    תמונות ראשונות של טויוטה אוריס המעודכנת לשנת 2015 פורסמו אמש, לקראת השקתה של המכונית בתערוכת ג'נבה הקרובה. האוריס היא אחת מהמכוניות החשובות ביותר של טויוטה באירופה והדור הנוכחי שלה הוצג לפני שנתיים וחצי בלבד. בטויוטה ממהרים לעדכן כעת את עיצובה של המכונית למרות פרק הזמן הקצר יחסית שחלף, אולי כדי שתיישר קו עם שפת העיצוב של דגמי טויוטה המעודכנים (יאריס ואייגו) ואולי בגלל שקצב המכירות של הדגם הנוכחי לא ממש עומד בציפיות.

    מתיחת הפנים של האוריס היא קוסמטית בעיקרה והיא כוללת את דגמי ההאצ'בק והסטיישן (אוריס TS). חזית המכונית עודכנה והיא כוללת כעת פגוש קדמי חדש, גריל קדמי בעיצוב חדש ופנסי חזית חדשים. נגיעות העיצוב הגיעו ככל הנראה גם לחלק האחורי של המכונית, אך בטויוטה לא חושפים בשלב זה תמונות שלו. גם בתוך תא הנוסעים יש כמה שינויים קלים, כמו פתחי מיזוג אוויר חדשים ופקדים חדשים לבקרת האקלים הדיגיטלית.

    טויוטה אוריס 2015

    המפרט הטכני המלא של טויוטה אוריס 2015 המעודכנת לא נחשף בשלב זה אך בטויוטה מבטיחים שהאוריס החדשה תגיע עם "מנועי בנזין ודיזל חדשים שיתמקדו ביעילות וביצועים". לא ברור האם העדכון כולל גם את מנוע ה-1.6 ליטר בנזין שמשווק כרגע בישראל או יתמקד בעיקר בגרסת דיזל חדשה עם מנוע שהושאל מבמוו. הגרסה ההיברידית תישאר ככל הנראה ללא שינוי. בטויוטה מציינים כי מחצית מדגמי האוריס שנמכרים באירופה הם היברידיים.

    שיווקו של הדגם המעודכן בישראל צפוי להתחיל לקראת סוף השנה (2015). פרטים נוספים יפורסמו לקראת פתיחתה של תערוכת ג'נבה, בחודש הבא.

    טויוטה אוריס 2015

    dddd