טויוטה אוריס, זו שהחלה את דרכה כמחליפת הקורולה ראנקס, עברה במהלך 2015 מתיחת פנים קלה. בחו"ל כוללת מתיחת הפנים זו גם עדכון להיצע המנועים, אך אלינו ממשיכה האוריס להגיע עם אותו היצע המנועים כבעבר. יש גרסת בנזין עם מנוע 1.6 ליטר ויש גרסה היברידית עם מנוע 1.8 ליטר ומנוע עזר חשמלי. הגיר אוטומטי-רציף בשני המקרים וצריכת הדלק טובה בדגם הבנזין ומעולה בדגם ההיברידי. מה כן התחדש במסגרת מתיחת הפנים? בעיקר תא הנוסעים, שקיבל עיצוב חדש ומסודר הרבה יותר עם שדרוג לאיכות החומרים. תא המטען אינו גדול במיוחד והמושב האחורי אינו מרווח במיוחד, אבל אפשר להסתדר עם שניהם במידה ואתם לא גבוהים במיוחד או אגרנים גדולים במיוחד של ציוד. התנהגות הכביש אינה חדה או ספורטיבית במיוחד וגם נוחות הנסיעה מעט פחות טובה מזו שתוכלו לפגוש במיטב תוצרת אירופה, אבל שניהם בסך הכל די סבירים. בסך הכל טויוטה אוריס היא משפחתית האצ'בק טובה ומתחרה ראויה, שתתאים מאוד למי שמחפש מוביל משפחתי סולידי, נטול ריגושים ובעיקר מאוד מאוד חסכוני בדלק.
צריכת דלק נמוכה; מוניטין בשוק;
התנהגות כביש; מרווח ותא מטען;
יעילה, מאובזרת אך משעממת;
: טכנולוגיה מתקדמת ,חסכון בהוצאות דלק ורמת השרות הגבוהה של טויוטה תת דגם:1.8 היברידי אוטומט
המלצה -שקטה ונעימה לנהיגה
לחיוב - שקט נסיעה, נוחות חסכון ואמינות
לשלילה - תא מיטען קצת קטן , ניתן לרכוש את דגם הסטיישן שבו תא המיטען גדול יותר
טויוטה אוריס 2015 קיבלה מתיחת פנים והפכה למכונית נאה יותר ואיכותית יותר. יצאנו לבדוק מה השתנה בדגמי 2015 ומה לא. מבחן דרך.
מתיחת הפנים שעברה טויוטה אוריס מגיעה לישראל עם שלל שדרוגים. המחירים נותרו ללא שינוי.
שנתיים וחצי לאחר השקתה, עוברת טויוטה אוריס מתיחת פנים לשנת 2015 הכוללת עיצוב מעודכן ואולי גם מנועים חדשים.