תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • סאנגיונג
  • סאנגיונג XIV קונספט חוזר, שוב

    סאנגיונג

    סאנגיונג XIV קונספט חוזר בפעם השלישית, מוכן מתמיד לייצור. הדגם הסדרתי צפוי להופיע במהלך השנה הבאה (2015).

    • 10-10-2014
    • מאת: מערכת CarsForum

    מי שעוקב אחרי מגזין הרכב שלנו בוודאי כבר יודע שיש לנו חיבה, כנראה לא ממש מוסברת, ליצרנית הרכב הקוריאנית הקטנה סאנגיונג. משהו בניסיונות הבלתי פוסקים של היצרנית הקטנה להמשיך ולהילחם בקונצרן הענק הקוריאני יונדאי-קיה עושה לנו את זה, בצורה המוטורית של העניין. לסאנגיונג אין את מבחר הדגמים, המנועים והפלטפורמות העצום שיש לקונצרן יונדאי, אבל בהחלט יש לה סבלנות וגם לא מעט עקשנות.

    גם השנה הגיעה סאנגיונג לתערוכת רכב אירופאית עם דגם קונספט. מדובר בגלגול נוסף של דגם הקונספט XIV, שנחשף לראשונה כבר בשנת 2011. בסאנגיונג ממשיכים לעבוד במרץ על פיתוח הדגם החדש ואנחנו כבר יודעים שהם גם קבעו תאריך יעד – שנת 2015.

    סאנגיונג XIV קונספט

    סאנגיונג XIV הוא התשובה הקוריאנית לרכבי הפנאים העירוניים, כמו ניסאן ג'וק או פיג'ו 2008. סאנגיונג חושפת את דגם הקונספט בשתי תצורות. הראשונה היא גרסת Air (הרכב הלבן שבתמונות), מעין גרסת קבריולט שככל הנראה לא תגיע לייצור סדרתי. השנייה היא גרסת Adventure (הרכב האפור שבתמונות), שככל הנראה קרובה מאוד לדגם הייצור הסדרתי שיופיע במהלך השנה הבאה.

    מידותיו המלאות של דגם הקונספט לא נחשפו אך ככל הנראה הוא יציע אורך כללי של כ-420 סנטימטרים ובסיס גלגלים באורך של 260 סנטימטרים. בסאנגיונג מתכננים להציע את הרכב עם שני מנועים בנפח של 1.6 ליטר, אחד בנזין והשני דיזל. שניהם יוצעו עם תיבת הילוכים ידנית או אוטומטית בעלת 6 הילוכים, הנעה קדמית או הנעה כפולה קבועה ויעמדו בתקן זיהום האוויר האירופאי Euro6.

    סאנגיונג XIV קונספט

    בכל הקשור לאבזור, דגם הייצור הסדרתי יצויד בכל מערכות הבטיחות המוכרות ויכלול בקרת יציבות, מערכת לסיוע זינוק בעליה, התראה על לחץ אוויר נמוך בגלגלים ו-7 כריות אוויר. סאנגיונג תציע את הדגם גם עם תאורת DRL מבוססת LED, בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת, חימום וקירור למושבים, כניסה ללא מפתח וכיוון חשמלי למושבים הקדמיים.

    מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך מגע צבעוני תחליף סוף סוף את מערכת השמע המיושנת של היצרנית, זו שקיימת בדגמי סאנגיונג רודיוס, רקסטון ואקטיון ספורט הנוכחיים. מערכת השמע החדשה מודרנית מהמערכת הנוכחית וכוללת מלבד חיבורי USB, iPod ו-AUX גם קישוריות בלוטות' ומערכת MirrorLink לשכפול תצוגת הסמארטפון על מסך מערכת השמע.

    סאנגיונג XIV קונספט

    dddd