תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • פורד
  • פורד טרנזיט
  • פורד טרנזיט החדש בישראל

    פורד טרנזיט

    הדור החדש של פורד טרנזיט נוחת סוף סוף בישראל, עם מנוע טורבו-דיזל חדש ותא נוסעים מודרני. מחיר החל מ-210 אלף ש"ח

    • 10-09-2014
    • מאת: אלירן אברזל

    הדור החדש של פורד טרנזיט נוחת בימים אלו בישראל, במסע פרסום אגרסיבי למדי שכולל פרסומות ברדיו, שלטי חוצות ומודעות בעיתונים. הטרנזיט הוא הדגם המסחרי החשוב ביותר של פורד בישראל, מסחרית גדולה וסגורה שמיועדת לשוק האירופאי וזאת בניגוד אל פורד F350 שהוא רכב אמריקאי במקור. זה הוא הדור החמישי של הטרנזיט, שמחליף את הדגם הישן שמשווק מאז שנת 2000. הדגם החדש הושק באירופה בתחילת השנה, אבל מגיע ארצה באיחור ולאחר שגרסת הקאסטום הקטנה יותר שלו כבר הגיעה ארצה לפני מספר חודשים ביבוא מקביל.

    פורד טרנזיט החדש

    פורד טרנזיט החדש מציע עיצוב חדש ונאה מבעבר אבל בעיקר תא נוסעים מודרני יותר. בפורד מתגאים במרווח פנים משופר עם תנוחת נהיגה טובה יותר ובתא נוסעים שכולל שלל תאי אכסון. אפילו גלגל ההגה ומערכת השמע הושאלו מדגמי הנוסעים של היצרנית ובוודאי מוכרים לכל מי שישב באחד מדגמי פורד פיאסטה או פוקוס מהשנים האחרונות.

    אבל בעבור רוב רוכשי הרכב תעניין יותר העובדה שהטרנזיט יגיע עם מנוע טורבו-דיזל חדש שיציע עלויות אחזקה נמוכות יותר ושגרת טיפולים ארוכה במיוחד. בשימוש רגיל עומדת שגרת הטיפולים על טיפול בכל 25 אלף קילומטרים ותקופת האחריות של היבואן הוארכה לכדי 36 חודשים או 300 אלף קילומטרים (המוקדם מבין השניים).

    פורד טרנזיט החדש

    המנוע החדש של פורד טרנזיט הוא מנוע טורבו-דיזל בנפח של 2.2 ליטרים שיוצע בשתי דרגות של הספק מרבי – 125 או 155 כוחות סוס. למנוע החדש מערכת EGR ומסנן חלקיקים (ללא אוריאה) והוא משודך לתיבת הילוכים ידנית עם 6 הילוכים.

    הטרנזיט יוצע בישראל במגוון של שני גבהים (Semi High ו-High) ושלושה אורכים שונים (בינוני, ארוך וארוך במיוחד), רובם במשקל כולל של פחות מ-4 טונות כך שהם יאפשרו נהיגה גם למי שאין ברשותו רישיון נהיגה משא קל (רישיון C1).

    לדגם הקצר ביותר (355M) אורך כללי של 553 סנטימטרים ולדגם הארוך ביותר (470E) אורך כללי של למעלה מ-670 סנטימטרים. הגרסה הנמוכה (Semi High) היא בגובה של 254 סנטימטרים בעוד הגרסה הגבוהה (High) היא בגובה של 278 סנטימטרים.

    כל הגרסאות יגיעו ארצה בתצורת מטען (סגור), כאשר בארץ ניתן יהיה להסב אותם לתצורת נוסעים אצל מתקינים מקומיים.

    פורד טרנזיט החדש

    האבזור הבטיחותי של פורד טרנזיט החדש כוללת בלמי ABS עם בקרת יציבות, מערכת בקרת משיכה, מערכת סיוע לזינוק בעליה (HLA), בקרת משיכה, מערכת למניעת התהפכות (ROM) ושתי כריות אוויר. רמת האבזור כוללת גם מערכת שמע מקורית עם חיבור USB, דיבורית בלוטות', שליטה מגלגל ההגה על מערכת השמע, כיוון גובה למושב הנהג וכיוון מלא לגלגל ההגה.

    מחירו של הטרנזיט החדש יחל ב-210 אלף ₪ לגרסה הנמוכה והקצרה (355M) ומשם יעלה עד 222 אלף ₪ לגרסת ה-355L הארוכה והגבוהה. הגרסה הגבוהה והארוכה במיוחד בעלת משקל עצמי של מעל 4 טונות כך שהיא נהנית ממיסוי מופחת ומחירה יעמוד על 210 אלף ₪. המחירים לא כוללים מע"מ.

    פורד טרנזיט החדש - מפרט טכני

    פורד טרנזיט החדש

    dddd