תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

שברולט אורלנדו בנזין בישראל

שירת הברבור של שברולט אורלנדו - גרסת בנזין מוזלת שתנסה לפנות אל ציי הרכב הגדולים. מחיר החל מ-157 אלף ש"ח.

  • 11-02-2014
  • מאת: מערכת CarsForum

גרסת הבנזין של שברולט אורלנדו הגיעה לישראל. כפי שסיפרנו לכם בדצמבר האחרון, ב-UMI יבואנית שברולט לישראל, מתכוונים לנצל את ימיו האחרונים של האורלנדו בארץ כדי להגדיל את היקפי המכירות שלו באופן משמעותי. האורלנדו, שמיוצר בקוריאה בעבור השוק האירופאי, צפוי להיות הנפגע העיקרי כתוצאה מתוכנית ההתנתקות של המותג שברולט מהשוק האירופאי. הדרך להגדלת היקפי המכירות תהיה השקתה של גרסת הבנזין החדשה, שתהיה זולה מגרסת הדיזל של האורלנדו שנמכרה עד כה בארץ. המחיר הנמוך יאפשר לאורלנדו לפנות ליותר לקוחות ליסינג, שאינם חוששים מצריכת הדלק הגבוהה יותר והמחיר הרשמי (שמשפיע על שווי השימוש) רלוונטי להם הרבה יותר.

שברולט אורלנדו בנזין

שברולט אורלנדו בנזין מצויד במנוע ה-1.4 ליטר טורבו-בנזין המוכר של שברולט, מנוע אשר יהפוך בשנים הקרובות למנוע הבנזין העיקרי של דגמי היצרנית. למנוע זה הספק מרבי של 140 כוחות סוס והוא משודך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת 6 הילוכים. הביצועים דומים לאלו של גרסת הדיזל, כלומר ביצועים טובים יחסית – 11.2 שניות בזינוק מעמידה ל-100 קמ"ש (לעומת 11 שניות בדגם הדיזל) ומהירות מרבית של 191 קמ"ש (לעומת 195 קמ"ש בדגם הדיזל). צריכת הדלק הממוצעת תעמוד על כ-14 קילומטרים לליטר.

שברולט אורלנדו בנזין

גרסת הבנזין של שברולט אורלנדו תוצע בשתי רמות גימור, LS ו-LT. האבזור הבטיחותי יהיה זהה בשתי הגרסאות ויכלול בין היתר 6 כריות אוויר, עיגוני ISOFIX, חיישני לחץ אוויר בגלגלים, בקרת יציבות ועוד. אבזור הנוחות יכלול בקרת אקלים דיגיטלית עם פתחי מיזוג מאחור, מערכת שמע MyLink עם חיבור USB, דיבורית בלוטות' ועוד. גרסת ה-LT המאובזרת יותר תוסיף לכל אלו גם חישוקי סגסוגת, חיישני חניה, שמשות כהות, משענת יד לנהג, חימום למושבים הקדמיים, מערכת בקרת שיוט, גלגל הגה מצופה עור ומצלמת רוורס.

מחירו של שברולט אורלנדו 1.4 ליטר בנזין יחל ב-156,900 ₪ לגרסת ה-LS הבסיסית. גרסת ה-LT המאובזרת יותר תעלה כ-162 אלף ₪.
תג המחיר החדש אטרקטיבי יחסית ויהפוך את גרסת הכניסה של האורלנדו לאחת מהזולות בקטגוריה. המתחרה העיקרי של האורלנדו יהיה טויוטה ורסו 2014, שמחירו התעדכן והוזל בתחילת השנה (לצד עדכון קל של רשימת האבזור).

שברולט אורלנדו בנזין

dddd