תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • שברולט
  • שברולט אורלנדו
  • בקרוב – שברולט אורלנדו עם מנוע בנזין

    שברולט אורלנדו

    UMI צפויה להרחיב את היצע הגרסאות של שברולט אורלנדו בישראל עם גרסת בנזין חדשה שתצויד במנוע ה-1.4 ליטר טורבו-בנזין המוכר.

    • 31-12-2013
    • מאת: אלירן אברזל

    לא מעט חידושים צפויים לנו במותג שברולט עם תחילתה של שנת 2014. על מהפכת דגמי הטורבו שמתכננת UMI לדגמי הקרוז השונים כבר סיפרנו לכם לפני כחודש ימים אך כעת נראה שמנוע הטורבו הנוכחי של שברולט צפוי לתפוס נתח משמעותי הרבה יותר מהיצע הדגמים של שברולט ישראל. לצד דגמי הקרוז טורבו תשווק כאן UMI בשנה הבאה גם גרסה חדשה של האורלנדו, המצוידת גם היא במנוע ה-1.4 ליטר טורבו-בנזין המוכר שלה.

    נזכיר כי שברולט אורלנדו, שהושק בישראל בתחילת שנת 2012, שווק עד כה בגרסת טורבו-דיזל בלבד. הייתה זו החלטה לא שגרתית מצד UMI, יבואנית שברולט לישראל, שהחליטה לוותר על גרסת הבנזין ולהתמקד בגרסת הדיזל עם המנוע החזק ביותר בהיצע המנועים של הדגם. וכך שווק האורלנדו בישראל במשך כשנתיים עם מנוע טורבו-דיזל בנפח של 2 ליטרים שהספקו המרבי הוא 163 כוחות סוס, בשידוך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 6 הילוכים. באופן יחסי למיניוואנים אחרים עם מנועי דיזל (ובוודאי שבאופן יחסי לדגמי שברולט האחרים), זכה האורלנדו להצלחה נאה בישראל עם למעלה מ-800 רכבים שנמכרו מאז תחילת שיווקו בישראל.

    שברולט אורלנדו - סקירה של חברי CarsForum

    שברולט אורלנדו

    אך השינויים בדרגות המיסוי הירוק מקשים כעת על UMI לשווק את גרסת הדיזל של שברולט אורלנדו במחיר תחרותי דיו ולצורך כך מתכננת היבואנית להשיק בישראל גרסת טורבו-בנזין שתהיה זולה מגרסת הדיזל ותצליח להגדיל, אולי, את מכירותיו של הדגם בקרב ציי הרכב. לגרסת הבנזין מנוע בנפח 1,400 סמ"ק המפיק המספק מרבי של 140 כוחות סוס ותיבת הילוכים אוטומטית עם שישה הילוכים. צריכת הדלק הממוצעת של הדגם עומדת על פי נתוני היצרן על כ-14 קילומטרים לליטר, לעומת גרסת הדיזל שחסכונית ממנה וצורכת בממוצע 16.7 קילומטרים לליטר. נתוני התאוצה מעט פחות טובים ומדברים על 11.2 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש, לעומת 11 שניות בדגם הדיזל הנוכחי.  

    חידוש נוסף בדגמי הבנזין של שברולט אורלנדו שיגיעו ארצה בשנה הבאה יהיה ברמת האבזור. לצד גרסת ה-LT שכבר משווקת בישראל תשווק בארץ גם גרסת LS בסיסית יותר, שתפנה בעיקר לציי הרכב. המפרט המדויק של גרסה זו טרם נמסר לנו אך ככל הנראה תוותר גרסת ה-LS על חישוקי הסגסוגת, על מערכת המולטימדיה המקורית Chevrolet MyLink, על מצלמת הרוורס, על חיישני החניה ועל הפתיחה המהירה לארבעת חלונות החשמל. לא יהיה שינוי בשאר פריטי האבזור הבטיחותי וגרסת ה-LS תמשיך להימכר עם 6 כריות אוויר.

    והמחיר? זה כמובן טרם פורסם רשמית אך בהתאם למדיניות התמחור הנוכחית של המותג הוא צפוי להיות נמוך יחסית למתחרים הישירים ונמוך, כמובן, ממחירה של גרסת הדיזל. הערכתנו היא שמחיר גרסת ה-LS בנזין החדשה יעמוד על כ-155 עד 160 אלף ₪, מחירה של גרסת ה-LT בנזין החדשה ינוע סביב ה-165 אלף ₪ וגרסת הדיזל הקיימת תתייקר לאזור ה-170 אלף ₪.

    שברולט אורלנדו

    dddd