תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • מרצדס
  • מרצדס S65 AMG נחשפת

    מרצדס

    האמא של כל גרסאות ה-S קלאס החדשה נחשפת. מרצדס S65 AMG – גרסת העל של ה-S קלאס החדשה עם 630 כוחות סוס ומנוע V12 נחשפת.

    • 10-11-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    הכירו את גרסת העל החזקה והמהירה ביותר של מרצדס S קלאס החדשה. ה-S65 AMG שנחשפה במהלך סוף השבוע האחרון תהיה, אם לא יהיו הפתעות של הרגע האחרון, הגרסה החזקה ביותר בייצור סדרתי של ה-S קלאס, למעט גרסאות בראבוס שבוודאי יופיעו בקרוב וישברו גם את מחסום ההספק הנוכחי. מדובר באחות החזקה של ה-S63 AMG שנחשפה בקיץ האחרון, ושיווקה צפוי להתחיל במהלך שנת 2014. סיכוי גדול מאוד שהיא תגיע גם לישראל, בהזמנה מיוחדת כמובן.

    מרצדס S65 AMG

    גולת הכותרת כאן היא המנוע העצום והחזק. מדובר במנוע V12 בנפח של 6 ליטרים עם שני מגדשי טורבו, המפיק 630 כוחות סוס וכמעט 102 קג"מ של מומנט מרבי. זה מספיק חזק כדי להאיץ את ספינת הפאר הכבדה הזו (כ-2 טונות, משקלה הכולל) מעמידה ל-100 קמ"ש ב-4.3 שניות ועד למהירות מרבית מוגבלת מחשב של 250 קמ"ש. תיבת ההילוכים היא אוטומטית, עם שבעה ההילוכים, וההנעה אחורית. אפילו צריכת הדלק המשולבת לא גרועה כל כך ועומדת על כ-8.5 קילומטרים לליטר, אולי בזכות מערכת ה-Start&Stop שהותקנה כאן כסטנדרט.

    העיצוב החיצוני של ה-S65 AMG דומה מאוד לזה של ה-S63 AMG אך חדי העין יבחינו בגריל קדמי שונה, בגימור כרום למסגרת הגריל התחתון ובחישוקי סגסוגת שונים (20 אינטש' קוטרם). בתוך תא הנוסעים ההבדלים קטנים אפילו פחות, למעט מספר שינויים קלים במסך המגע המרכזי ובלוח השעונים.

    מרצדס S65 AMG

    רשימת האבזור ארוכה וכוללת את כל מה שרק חלמתם למצוא ברכב יוקרה, אם לא כסטנדרט אז בוודאי כאופציה בתוספת תשלום. יש כאן מערכת מתלים אקטיבית עם סריקה מוקדמת של הכביש לאיתור מפגעים וכיול מידי של המתלים להתמודד עם המפגע. יש כאן מערכת תצוגה עילית, צבעונית, המציגה גם את הגבלות המהירות שזוהו על ידי מצלמות הרכב וגם את סל"ד המנוע. יש גם אופציה למערכת שמע נפרדת למושב האחורי, כדי שהנוסע לא יצטרך לבקש מהנהג לשנות את התחנה ברדיו.

    והמחיר? בגרמניה יעמוד מחירה על כ-230 אלף אירו (כ-1.08 מיליון ₪). התמחור בארץ טרם פורסם רשמית.

    קבלו הצעה אטרקטיבית לרכישת מרצדס חדשה או משומשת מהמומחים של CarsForum

    dddd