תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • מרצדס
  • מרצדס S63 AMG החדשה נחשפת

    מרצדס

    גרסת ה-AMG של מרצדס S קלאס החדשה נחשפת, עם מנוע חזק מבעבר ומרכב קל משקל. בסוף השנה היא תגיע גם אלינו.

    • 18-07-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    גרסת ה-S63 AMG של מרצדס S קלאס החדשה נחשפה אמש לראשונה באופן רשמי, לאחר ששמועות אודות הופעתה הצפויה חלפו בעיתונאות הרכב מזה שבועות מספר. ה-S63 AMG היא גרסת הביצועים הבכירה ביותר של ה-S קלאס, שהדור החדש שלה הושק לראשונה לפני חודשים מספר. המכונית תיחשף במלואה בתערוכת הרכב של פרנקפורט, שתיפתח בחודש ספטמבר הקרוב, ולאחר מכן יחל שיווקה באירופה. היא צפויה להגיע גם ארצה, מיד לאחר השקתה בחו"ל.

    מרצדס S63 AMG

    מרצדס S63 AMG החדשה תהיה קלה, חסכונית וידידותית לסביבה מבעבר. מהנדסי AMG הצליחו להפחית כמעט 100 קילוגרמים ממשקלה של המכונית החדשה בהשוואה לדור הקודם בזכות שימוש רב במתכות מתקדמות. הגג, החלק הקדמי והחלק האחורי של המכונית עשויים אלומיניום תעופתי קל משקל. אפילו המצבר הוחלף למצבר ליטיום-יון, שמשקלו נמוך יותר ממשקלם של מצברי העופרת המקובלים. כתוצאה מהפחתת המשקל ירדו קלות גם צריכת הדלק ופליטת המזהמים - מ-9.5 ל-9.9 קילומטרים לליטר בממוצע, מ-244 ל-237 גרם CO2 לקילומטר.

    כל זה מתרחש למרות עלייה משמעותית בהספק המנוע. ל-S63 AMG החדשה יש מנוע V8 כפול מגדשים בנפח של 5.5 ליטרים שמפיק הספק מרבי של 585 כוחות סוס ומומנט מרבי של כמעט 92 קג"מ. הדור הקודם, לשם השוואה, הסתפק ב-544 כוחות סוס (או 571 כוחות סוס לאחר שדרוג) צנועים בלבד.

    מרצדס S63 AMG

    המנוע החדש של מרצדס S63 AMG משודך לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים (MCT-7) עם שבעה הילוכים ושלושה מצבי הפעלה - Controlled Efficiency, Sport,  Manual. העברת התיבה למצב Sport תשנה את אופי העברת ההילוכים אבל גם תפתח שסתומים מיוחדים במערכת הפליטה, שישנו את הרעש שמפיק מנוע ה-V8. יש גם אופציה למערכת הנעה כפולה קבועה (4MATIC) שמחלקת את הכוח עם העדפה ברורה לגלגלים האחוריים (33-67 אחוזים).

    נתוני הביצועים הרשמיים מספרים על מהירות מרבית מוגבלת מחשב של 250 קמ"ש. הזינוק מעמידה ל-100 קמ"ש אורך 4 שניות בדגם כפול ההנעה או 4.4 שניות בדגם המצויד בהנעה אחורית בלבד.

    מרצדס S63 AMG

    רשימת השדרוגים הנוספים שמקבלת מרצדס S63 AMG כוללת מערכת מתלים אקטיביים (AIRMATIC) ואת מערכת ה-Magic Body Control שסורקת את הכביש בעזרת שתי מצלמות וידיאו ומכינה את מתלי הרכב מראש למפגעים אפשריים. עוד ניתן יהיה למצוא ברכב תאורת חזית עם טכנולוגיית LED מלאה, מערכת שמע עם 10 רמקולים, שלל מערכות בטיחות מתקדמות ושלל תגי AMG שירקמו לכל אורכו של תא הנוסעים.

    מחירו של הדגם בגרמניה יחל ב-150 אלף אירו (כ-700 אלף ₪).

    קבלו הצעה אטרקטיבית ברכישת מרצדס חדשה או משומשת מהמומחים של CarsForum

    מרצדס S63 AMG

    dddd