תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • פורד
  • פורד S-MAX
  • פורד S-Max החדש – קונספט

    פורד S-MAX

    הצצה ראשונה אל הדור הבא של המיניוואן הקומפקטי מבית פורד, שצפוי להתעדכן בשנה הבאה. פרטים ראשונים על פורד S-MAX הבא.

    • 28-08-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    תמונות ראשונות של פורד S-Max קונספט החדש נחשפות הבוקר, טרם השקתו הרשמית בתערוכת פרנקפורט הקרובה. ה-S-Max הוא אחד מהמיניוואנים האירופאיים המצליחים ביותר של פורד באירופה והוא גם אחד מהמוצרים הוותיקים של היצרנית באירופה, כשחגג לא מזמן יום הולדת שבע - פרק זמן ארוך יחסית במונחים של תעשיית הרכב. כעת חושפת פורד את דגם הקונספט של הדור החדש, שצפוי להגיע לייצור סדרתי במהלך השנה הבאה (2014).

    פורד S-Max החדש

    בשלב זה לא מפרסמת היצרנית פרטים טכניים רבים אודות הדגם החדש של פורד S-Max. הרכב שמוצג כעת מוגדר כקונספט ומציג בעיקר את שפת העיצוב החדשה של המיניוואן, שמיישרת קו עם הדגמים האירופאיים החדשים שהציגה היצרנית (ובעיקר עם הפיאסטה המחודשת). שפת עיצוב זו כוללת את הגריל הקדמי הגדול, אך גם פנסי חזית חדשים עם תאורת LED אורגנית חדשנית.

    פורד S-MAX החדש

    תא הנוסעים של ה-S-Max ימשיך להציע 7 מקומות ישיבה אך יציע עיצוב חדש לחלוטין ובעיקר שיפור ניכר באיכות חומרי הדיפון. בפורד יציעו את הדגם החדש עם מערכת המולטימדיה החדשה Ford Sync, עם מסך מגע ושלל חיבורי מדיה. שורת המושבים השלישית תקבל מערכת קיפול מושבים חדשה, שתאפשר קיפול והרמה שלהם בלחיצת כפתור אחת.

    גם היצע מערכת הבטיחות צפוי להשתדרג, עם מערכות בטיחות חדשות כגון מערכת בלימה אוטומטית למניעת דריסה של הולכי רגל, מערכת למניעת תאונות חזית-אחור ומערכת חניה אוטומטית הכוללת גם אפשרות ליציאה אוטומטית מהחניה. בנוסף תציע פורד מערכת בטיחות חדשה שתתריע, זאת לא בדיחה, על הפרעות סוכרתיות של אחד מהילדים במושב אחורי או על הפרעות בקצב הלב של הנהג.

    היצע המנועים צפוי גם הוא להשתדרג עם החלפת הדגם. פורד S-Max החדש יוצע (גם) עם מנוע ה-EcoBoost החדש של פורד, טורבו-בנזין בנפח 1.5 ליטר שנחשף לפני מספר חודשים במונדאו החדשה. במונדאו מפיק מנוע זה הספק מרבי של 180 כוחות סוס ומומנט מרבי של 24.5 קג"מ.

    פרטים נוספים אודות הרכב יפורסמו ככל הנראה בקרוב, עם השקתו הרשמית של הדגם בתערוכת הרכב של פרנקפורט.

    קבלו הצעה אטרקטיבית לרכישת S-Max חדש או משומש מהמומחים של CarsForum

    פורד S-MAX החדש

    dddd