תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • פורד
  • פורד מונדיאו
  • פורד מונדאו 2013 תשווק עם מנוע 1 ליטר בנזין

    פורד מונדיאו

    המכונית גדולה, המנוע קטן. פורד מונדאו 2013 תושק החודש בפריז ותקבל את מנוע ה-1 ליטר אקו-בוסט החדש של פורד.

    • 06-09-2012
    • מאת: מערכת CarsForum

    פורד מונדאו החדשה לשנת 2013 תושק באיחור של כחצי שנה מהמועד המקורי בו תוכננה השקתה. פורד חשפה את המונדאו החדשה בגרסתה האירופאית כבר בתחילת השנה הנוכחית ותכננה להתחיל את שיווקה זה מכבר. אך בשל "בעיות איכות" נאלצה לדחות את ההשקה שוב ושוב. כעת מאמינים בפורד כי הבעיות נפתרו והדגם החדש של המונדאו מוכן לשיווק באירופה. גולת הכותרת - מנוע בנזין צנום בנפח של ליטר אחד בלבד!

    פורד מונדאו 2013

    פורד מונדאו החדשה שתושק ב-2013 תהיה אחת מהמכוניות הראשונות שיזכו לקבל את מנוע ה-1 ליטר אקו-בוסט החדש של פורד, ובוודאי תהיה הגדולה והכבדה ביותר שמקבלת אותו. מדובר במנוע טורבו-בנזין קטן ועמוס טכנולוגיה - תזמון שסתומים משתנה כפול, מגדש טורבו קטן ומהיר, מערכת הזרקת דלק ישירה וסעפת פליטה המשולבת בראש המנוע. התוצאה - המנוע החדש מצליח להפיק כ-125 כוחות סוס וכ-17 קג"מ במצב הרגיל וכ-20 קג"מ במצב overboost שמאפשר גדישת יתר לזמן קצר. מנוע זה יחליף את מנוע ה-1.6 ליטר האטמוספרי הנוכחי של פורד, שמשווק בחו"ל כגרסת בסיס. גרסה מוחלשת של אותו המנוע צפויה להופיע גם בפורד פיאסטה 2013 שנחשפה אמש.

    פורד מונדאו 2013

    החשיפה הרשמית של פורד מונדאו 2013 בגרסתה הסופית תתקיים בתערוכת פריז הקרובה, שתיפתח בסוף החודש. המונדאו החדשה תהיה גדולה (9 סנטימטרים יותר באורך, 5 ברוחב), מאובזרת ונוחה יותר מקודמתה. במהלך 2014 צפויה פורד להשיק גם גרסאות 5 דלתות וסטיישן של המונדאו, ובהמשך אף צפויה להופיע גרסה היברידית נטענת (Plug In Hybrid).

    פורד מונדאו 2013

    dddd