תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • סובארו
  • סובארו אאוטבק
  • סובארו B4
  • סובארו אאוטבק ו-B4 המחודשות בישראל

    סובארו אאוטבק

    סובארו מרעננת את דגמי ה-B4 והאאוטבק שלה בישראל עם מתיחת פנים קלה. היצע הדגמים מצטמצמם אבל גם המחירים.

    • 09-07-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    יפנאוטו ממשיכה לעדכן את היצע דגמי סובארו המשווקים בישראל ומשיקה שני דגמים מחודשים - סובארו B4 וסובארו אאוטבק. נזכיר כי שני הדגמים עברו לפני כשנה מתיחת פנים קלה שכללה מספר עדכונים קוסמטיים לעיצוב החזית, שדרוג של יחידות ההנעה, עדכונים קלים לרשימת האבזור ושדרוג של האבזור הבטיחותי. מתיחת הפנים הקלה הזו מגיעה לקראת סוף חייו של הדגם, שמשווק ללא שינויים מהותיים מאז שנת 2009 וככל הנראה אמור להתחלף בתחילת שנת 2015.

    סובארו B4 2013

    סובארו B4 המחודשת מציגה עיצוב חיצוני משודרג קלות, עם גריל קדמי בעיצוב המזכיר את זה שפגשנו באימפרזה החדשה. המפרט הטכני נותר ללא שינוי וימשיך להתבסס על מנוע ה-2.0 ליטר בוקסר הנוכחי של היצרנית בהספק מרבי של 150 כוחות סוס, בשידוך לתיבת הילוכים אוטומטית-רציפה (CVT-Lineatronic) ולמערכת הנעה כפולה. גרסת ה-2.5 ליטר (167 כוחות סוס) ששווקה טרום מתיחת הפנים לא תשווק בשלב זה.

    בסובארו יצמצמו גם את היצע רמות האבזור. הדגם ישווק כעת ברמת אבזור אחת, Business, הכוללת בין השאר 6 כריות אוויר, בקרת יציבות, מערכת שמע עם שליטה מההגה, דיבורית בלוטות', בקרת אקלים מפוצלת, בקרת שיוט וחישוקים רגילים (לא סגסוגת) בקוטר 16 אינטש'. מחירו של הדגם יעמוד על כ-165 אלף ₪.

    סובארו אאוטבק 2013

    סובארו אאוטבק המחודש יציג גם הוא שינויים קלים לעיצוב החיצוני, עם שדרוגים קלים גם לרמת הגימור בתא הנוסעים. האאוטבק יגיע אלינו עם מנוע בנזין חזק יותר, בנפח של 2.5 ליטרים ובהספק מרבי של 167 כוחות סוס. הוא ישודך לתיבת ההילוכים האוטומטית הרציפה (CVT-Lineatronic) ולמערכת ההנעה הכפולה של סובארו. גרסת ה-3.6 ליטר הבכירה ששווקה טרום מתיחת הפנים לא תשווק בשלב זה.

    גם כאן תשווק רמת אבזור אחת בלבד - X. רמת אבזור זו כוללת בין השאר 6 כריות אוויר, בקרת יציבות, מערכת שמע עם שליטה מההגה, דיבורית בלוטות', בקרת אקלים מפוצלת, חישוקי סגסוגת בקוטר 17 אינטש' ובקרת שיוט. מחירו של הדגם יעמוד על כ-200 אלף ₪.

    קבלו הצעה אטרקטיבית ברכישת סובארו חדשה או משומשת מהמומחים של CarsForum

    dddd