תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • סובארו
  • סובארו אימפרזה
  • סובארו אימפרזה החדשה מגיעה לישראל

    סובארו אימפרזה

    סובארו משיקה בישראל את האימפרזה החדשה שתהיה מרווחת, מעוצבת ובעיקר חסכונית מקודמתה - 17.2 קילומטרים לליטר לפי נתוני היצרן.

    • 10-06-2013
    • מאת: מערכת CarsForum | צילום: תומר פדר

    סובארו אימפרזה החדשה, דור רביעי למשפחת האימפרזה הוותיקה של סובארו, תתחיל להימכר השבוע בישראל. ביפנאוטו, יבואנית סובארו לישראל, מסכמים שנתיים קשות ללא מכונית משפחתית קומפקטית. ביפנאוטו מצפים למכור בארץ כ-3,000 רכבי אימפרזה בכל שנה, כמות שהוגבלה על ידי היצרן בעקבות הצלחתה של האימפרזה בשוק האמריקאי אך עדיין תקפיץ משמעותית את היקף המכירות של המותג בישראל. בהמשך השנה תשיק היבואנית שני דגמים מחודשים שעברו לאחרונה מתיחת פנים, ה-B4 והאאוטבק. בכך תשלים סובארו את חידוש כל היצע הדגמים שלה, כשהדגם הוותיק ביותר שלהם באולם התצוגה הוא סובארו XV שהושק בשנה שעברה.

    סובארו אימפרזה החדשה תגיע ארצה בגרסת סדאן 4 דלתות כשהיא מצוידת במנוע בוקסר 1.6 ליטר חדש ובתיבת הילוכים אוטומטית רציפה. בסובארו מתהדרים בצריכת הדלק הנמוכה ביותר בקטגוריה - 17.2 קילומטרים לליטר בממוצע. צריכת הדלק הזו מושגת בין היתר בזכות שימוש במערכת Start&Stop ומנוע בוקסר חדש מסדרת ה-FB. למנוע הספק מרבי של 114 כוחות סוס ומומנט מרבי של כ-15 קג"מ. דרגת זיהום האוויר נמוכה במיוחד - קבוצה 3.
    לדברי אורן חסון, מנכ"ל יפנאוטו רכב, דגמי ה-2 ליטר וההאצ'בק של המכונית צפויים להגיע ארצה רק בהמשך. דגם ה-WRX הספורטיבי לא צפוי להגיע ארצה בתקופה הקרובה.

    סובארו אימפרזה החדשה

    מידותיה החיצוניות של האימפרזה החדשה דומות למקובל בקטגוריה אך תכנון פנימי טוב מבטיח מרווח פנים טוב ליושבים מאחור. אורכה של המכונית 458 סנטימטרים, רוחבה 174 סנטימטרים ובסיס הגלגלים שלה עומד על 264 סנטימטרים. לתא המטען נפח של 460 ליטרים, גדול משל הדור הקודם. בדומה ל-XV, גם כאן תא הנוסעים תוכנן עם דגש על שדה ראיה טוב ככל האפשר. עוד מתהדרת המכונית בדלתות אחוריות גדולות יחסית, עם פתיחה בזווית של כ-90 מעלות.

    סובארו אימפרזה החדשה - מפרט טכני להורדה

    בתחום האבזור לא מציעה סובארו אימפרזה החדשה הפתעות מיוחדות. הרכב יוצע בישראל בשתי רמות אבזור, Style ו-Style Plus. שתי רמות האבזור יגיעו עם 6 כריות אוויר, חישוקי סגסוגת, תאורת DRL, מערכת שמע בהתקנה מקומית, בקרת אקלים מכאנית, מבחר של שמונה צבעים חיצוניים ושני צבעים לתא הנוסעים. רמת האבזור Style Plus תוסיף לכל אלו גם שליטה על מערכת השמע מההגה וחישוקי 16 אינטש' (לעומת 15 אינטש' בדגם ה-Style).

    מחירו של הרכב יחל ב-126,900 ₪ לדגם ה-Style. מחירו של דגם ה-Style Plus יעמוד על 128,900 ₪.

    קבלו הצעות אטרקטיביות לרכישת אימפרזה חדשה או משומשת מהמומחים של CarsForum

    סובארו אימפרזה החדשה

    dddd