תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • סוזוקי
  • סוזוקי ספלאש
  • סוזוקי אלטו
  • סוזוקי ספלאש ואלטו חדשות יגיעו ב-2014

    סוזוקי ספלאש

    סוזוקי תציג בשנה הבאה מכונית קטנה חדשה שתחליף גם את האלטו וגם את הספלאש. בנוסף צפויה היצרנית להציג ג'יפון קטן שיתחרה בניסאן ג'וק.

    • 20-06-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    הדור הבא של סוזוקי ספלאש צפוי להופיע במהלך שנת 2014. מגזין הרכב הבריטי Autocar חשף בשבוע שעבר חלק מתכניותיה של יצרנית הרכב היפנית סוזוקי בעבור השוק האירופאי בשנים הקרובות. על פי המגזין הבריטי צפויה סוזוקי להשיק במהלך השנה הקרובה מכונית קומפקטית חדשה אשר תחליף גם את הספלאש וגם את האלטו. המכונית הקטנה החדשה תיוצר בתאילנד וצפויה להגיע לשיווק סדרתי לקראת אמצע שנת 2014. על פי דמות בכירה בסוזוקי, המכונית החדשה תציע את הממדים של הספלאש ואת צריכת הדלק של האלטו.

    סוזוקי סוויפט

    מלבד סוזוקי ספלאש החדשה צפויה היצרנית להציג גם רכב פנאי קומפקטי חדש, שיתחרה במכוניות כמו ניסאן ג'וק או שברולט טרקס. הדגם החדש עדיין לא זכה לכינוי רשמי בסוזוקי אך הוא ייוצר במפעל ההונגרי של סוזוקי, לצד סוזוקי SX4. אגב ה-SX4, הדגם הנוכחי צפוי להישאר בייצור סדרתי לפחות עד לסוף הרבעון הראשון של שנת 2014 כאשר הדגם החדש ישווק לצידו ולא יחליף אותו ישירות. רכב הפנאי הקטן יתבסס על פלטפורמה מקוצרת של ה-SX4 החדש וצפוי להשתמש באותו מבחר המנועים ותיבות ההילוכים.

    חדשות מעניינות נוספות מגיעות מתחום הפנאי-שטח. בסוזוקי ימשיכו לשווק את דגמי הגרנד-ויטרה ללא שינויים משמעותיים וצפויים להתקין בג'ימני הקטן מערכת בקרת יציבות, שתאפשר לו לחזור ולהימכר בישראל. כמו כן צפויה סוזוקי להציע גרסת הנעה כפולה מוגבהת וקשוחה של הסוויפט בהמשך השנה, במסגרת מתיחת פנים ראשונה שיעבור הדגם.

    קבלו הצעה אטרקטיבית ברכישת סוזוקי חדשה או משומשת מהמומחים של CarsForum

    סוזוקי SX4 החדש

    dddd