תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • פורד
  • פורד טרנזיט קורייר נחשף, אח קטן לקונקט

    פורד

    בפורד ממשיכים להרחיב את היצע המסחריות האירופי שלהם ומצרפים לשלושת הדגמים החדשים גם את הטרנזיט קורייר, אחיו הקטן של הקונקט.

    • 10-04-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    פורד ממשיכה להגדיל את היצע המסחריות שלה באירופה ומשיקה בתערוכת המסחריות של ברינגהאם, בריטניה, את פורד טרנזיט קורייר החדש. בשנה האחרונה הציגה פורד את הדור החדש של המסחריות הקלות מתוצרתה, הכולל בשלב זה ארבעה דגמים שונים. שניים מתוכם, הטרנזיט קונקט והטרנזיט, יחליפו את הדגמים המוכרים מהיצע הדגמים הנוכחי. אך שני דגמים חדשים יכנסו לשיווק סדרתי במהלך השנה הבאה וירחיבו את היצע הדגמים לקטגוריות נוספות מהן נעדרה פורד עד כה. פורד טרנזיט קאסטום, שמתבגרת בהיצע הדגמים בין הקונקט לטרנזיט, הייתה הראשונה להיחשף כבר בשנה שעברה. כעת חושפת היצרנית דגם חדש, שיתברג מתחת לקונקט החדש (שנחשף בסוף השנה שעברה).

    פורד טרנזיט קורייר

    פורד טרנזיט קורייר קטן וקצר מהקונקנט. הוא מבוסס על פלטפורמה B של היצרנית, המשמשת גם את פורד פיאסטה החדשה וגם את פורד אקו-ספורט. לרכב אורך כללי של 416 סנטימטרים ומשקל מטען מרבי של 660 קילוגרמים. בפורד מציינים כי נפח תא המטען שלו יעמוד על 2,300 ליטרים (מהרצפה לתקרה) ותא המטען מספיק במידותיו להעמסה של משטח אירופאי סטנדרטי.

    הרכב יוצע בתצורות 2 או 5 מקומות ישיבה, עם אפשרות לקיפול כל המושבים (מלבד מושב הנהג, כמובן) לקבל אורך הטענה מרבי (מהדש-בורד ועד לדלת) של 259 סנטימטרים. הרכב יוצע כסטנדרט עם שתי דלתות אחוריות ושתי דלתות הזזה בצדדים. כמו כן יוצע הרכב עם שש נקודות עיגון ברצפת תא המטען, הכנה לנקודות עיגון נוספות בצידי התא ותאורת LED חזקה במיוחד לתא המטען. היצע המנועים יכלול שני מנועי טורבו-דיזל, 1.5 ליטר בהספק של 75 כוחות סוס ו-1.6 ליטר בהספק של 95 כוחות סוס, לצד מנוע בנזין מסדרת ה-EcoBoost שנפחו ליטר 1 והספקו המרבי 100 כוחות סוס.

    שיווקו של פורד טרנזיט קורייר באירופה צפוי להתחיל ברבעון השני של 2014. בפורד העולמית מקווים כי הרחבת היצע המסחריות שלהם תעזור להם להגדיל בכ-50 אחוזים את קצב מכירות המסחריות באירופה, לרמה של כ-400 אלף יחידות בשנה. בשלב זה עדיין לא ברור האם הרכב ישווק גם בישראל.

    מחפש מסחרית קלה חדשה? בוא להתייעץ עם צוות המומחים של CarsForum!

    פורד טרנזיט קורייר

    dddd