תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • רנו
  • רנו גרנד-סניק
  • רנו סניק
  • רנו סניק מקבל מתיחת פנים לשנת 2013

    רנו גרנד-סניק

    סניק והגרנד סניק, המיני-וואנים הקומפקטיים של רנו, זוכים למתיחת פנים לשנת 2013 ולגרסת כמו-שטח בעיצוב קרבי יותר.

    • 04-02-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    כן, זאת לא טעות. קצת יותר משנה לאחר שקיבל רנו גרנד סניק מתיחת פנים, מציגה היצרנית מתיחת פנים נוספת לדגם ששיווקה צפוי להתחיל עוד השנה. בנוסף למתיחת הפנים מציגה רנו גם דגם חדש - סניק XMOD - גרסה מוגבהת וקרבית של הסניק שתקבל גם מערכת הנעה משודרגת ותצטרף אל רנו קפטור, רכב הפנאי הקומפקטי של רנו שהוצג לפני מספר שבועות.

    רנו סניק 2013

    מתיחת הפנים של רנו סניק לשנת 2013 כוללת בעיקר שינוי בעיצוב החזית של הסניק, שכעת מיישר קו עם עיצוב החזית של דגמי רנו האחרים. הגריל הקדמי עוצב מחדש והסמל הקדמי של רנו הוגדל. בתוך תא הנוסעים הותקנה מערכת שמע חדשה הכוללת מסך מגע, מערכת R-LINK ורמקולים משודרגים מתוצרת Bose. ברנו גם מספרים כי הסניק המחודש יוצע עם שלושה מנועי בנזין חדשים וחסכוניים אך בשלב זה לא מספקים פרטים נוספים בנושא.

    דגמי ה-XMOD של רנו סניק 2013 יזכו בנוסף לכל הכתוב לעיל גם להגהה קלה למערכת המתלים, פגושים חדשים, חישוקי סגסוגת בעיצוב חדש ומסילות גגון. ה-XMOD אינו מצויד במערכת הנעה כפולה אלא במערכת בקרת משיכה מתקדמת שאמורה להציע, לדברי רנו, אחיזה משופרת בתנאים קשים. המערכת תכלול שלושה מצבי פעולה - Road לנסיעה רגילה על כביש, Loose לנסיעה על משטחים חלקים ו-Expert לשליטה מלאה של המחשב על הבלימה וההאצה של הרכב.

    פרטים נוספים יפורסמו לקראת השקתו של הדגם, בתערוכת ג'נבה שתיפתח בחודש מרץ הקרוב.  

    רנו סניק 2013

    dddd