תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • קיה
  • קיה פרו סיד
  • קיה פרו-סיד GT דולפת לרשת

    קיה פרו סיד

    תמונות ראשונות של קיה פרו סיד GT דולפות לרשת. תקבל מנוע 1.6 ליטר טורבו-בנזין בהספק מרבי של 204 כוחות סוס.

    • 26-01-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    זה לא סוד שקיה מתכננת גרסת ביצועים חמימה לסיד. כבר לפני ארבע חודשים, כשנחשף רשמית דגם הייצור הסדרתי של קיה פרו-סיד החדשה, סיפרנו לכם כי היצרנית צפויה להציג במהלך שנת 2013 את גרסת ה-GT החזקה באמת. סקיצות ראשונות של הדגם פורסמו גם הן ברשת כמה שבועות לאחר מכן. כעת, כחודשיים לפני חשיפתה הרשמית של המכונית בתערוכת הרכב של ג'נבה, דולפות תמונות רשמיות ראשונות לרשת והמידע מתחיל להצטבר.

    עריכה: נוספו תמונות רשמיות חדשות בגלריה שבתחתית הידיעה, לאחר שפורסמו הבוקר (28.1) על ידי היצרנית.

    קיה פרו-סיד GT לוקחת את העיצוב הספורטיבי של הפרו-סיד צעד אחד קדימה ומשדרגת אותו במראה אגרסיבי יותר הכולל פגוש קדמי חדש המשלב בתוכו כונס אוויר בעיצוב חדש וכן פנסי DRL מבוססי LED. לאלו מצטרפים חצאיות צד גדולות יותר, פגוש אחורי בעיצוב חדש וכן חישוקי סגסוגת בקוטר 18 אינטש' שחושפים קליפרים אדומים. בתוך תא הנוסעים יותקנו דוושות אלומיניום ומושבי ספורט מתוצרת רקארו.

    קיה פרו סיד GT

    המפרט הטכני של קיה פרו-סיד GT צפוי להתבסס על מנוע ה-1.6 ליטר טורבו-בנזין אותו פגשנו לאחרונה אצל האחות החורגת יונדאי ולוסטר טורבו. ההספק המרבי שלו צפוי לעמוד על 204 כוחות סוס (בדומה להספק המרבי של הולוסטר טורבו בגרסתה האמריקאית) והוא ישודך לתיבת הילוכים ידנית בעלת 6 הילוכים. הזינוק מעמידה ל-100 קמ"ש יתבצע ב-7.9 שניות.

    הייצור הסדרתי של הרכב צפוי להתחיל בחודש מאי השנה, עם מחיר שיעמוד על כ-25 אלף אירו באירופה. עדיין לא ידוע האם בכוונתה של טלקאר, יבואנית קיה לישראל, לשווק כאן את המכונית באופן סדרתי.

    קיה פרו סיד GT

    dddd