הקטנה של הונדה היא מכונית בעלת תכנון גאוני – היא מצליחה לספק באריזה קטנה יחסית מרחב פנים כשל משפחתית מן השורה, ואפילו לא להתפשר על תא מטען מרווח. מודולריות המושבים ומגוון תאי האחסון מוסיפים עוד לפרקטיות של הרכב הזה, ורמות האבזור המכובדות משוות לו גם מעט תחושת יוקרה. עם זאת, החומרים פשוטים למדי ובשביל לקבל את האבזור הרב צריך לשלם – והרבה. המכונית הזו מאוד יקרה בשביל סופר-מיני, גם אחרי שמבקשים (ומקבלים) הנחה אצל היבואן. בתחומי הנסיעה היא לא מצטיינת, אך המנועים נמרצים ומאוד חסכוניים בדלק. תיבת ההילוכים הרובוטית מעט מציקה, ואנחנו מעדיפים את הידנית.
מרווח ; פרקטיות ; אבזור בגרסאות היקרות ; מנועים
מחיר בגרסאות היקרות
קטנה-גדולה (וחבל שגם המחיר גדול)
הוזלה משמעותית במחירה של הג'אז, וגם גרסה היברידית חדשה במחיר אטרקטיבי.
הונדה מחזקת את אחיזתה בשוק ההיברידיות ומציגה גרסה היברידית לג'אז. תתבסס על מערכת ה-IMA, המוכרת לנו מהאינסייט והCR-Z.