האימפרזה, שנמכרה בארץ עם שינויים קוסמטיים בלבד עוד מאמצע שנות ה-90, הוחלפה לאחר כעשור ומחצה בדגם חדש – ה-B3. הממדים גדלו ואיתם מרחב הפנים, אך תא המטען איננו גדול ב-4 דלתות, ואפילו קטן ב-5 דלתות שהגיעה לפניה. מנוע ה-1.5 ליטר הינו עדיין מהחלשים בסגמנט והוא משודך לתיבה אוטומטית מיושנת (או ידנית סבירה). מנוע ה-2.0 ליטר עדיף משמעותית ומגיע עם הנעה כפולה שמציעה משיכה עדיפה אך משקל רב יותר. בכל הנוגע לנוחות הנסיעה ה-B3 היא מהטובות בקבוצה, אך רכות המתלים מפריעה להתנהגות הכביש, שמרגישה מפוזרת מדי (גם בגלל ההגה הקל). לסיום, תא הנוסעים מרגיש עדיין זול ביחס למתחרות.
נוחות ; מרווח פנים ; הנעה כפולה
תא מטען ; ביצועים ; תא נוסעים
לא קפיצה מספיק גדולה קדימה
קיים קושי בהכנסת הילוך. הוחלף קלאץ' אך ללא הועיל. האם יש בעיה או שמא כך צריך להיות? (B3 ידנית 1.5)
האם צריכת הדלק תקינה, והרגשה של חוסר סחיבה. האם מישהו נתקל בתופעה דומה?
הדור הרביעי של האימפרזה נחשף אמש בתערוכת הרכב של ניו-יורק
רכב פנאי נוסף מצטרף להיצע המקומי של סובארו – XV.