Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צריכת דלק וחוסר כוח. סובארו B3 1.5 אוטו'


YoSSi123
שימו לב! השרשור הזה בן 5793 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עשיתי בדיקת צריכת דלק באוטו ויצא 9.1.

הבדיקה לא נעשתה בנסיעה רצופה, אלא בתנאי נסיעה רגילים של שבוע ומשהו נסיעה.

זה לא צריכה גבוהה מדי?

 

ועוד "בעיה" - האוטו נוסע יפה בדר"כ אבל באיזור שער הגיא-שורש-שואבה כאילו אין לו כוח והגיר משחק עם ההילוכים 3-4.

הטורים עולים עד 5-6K בהילוך שלישי ואז עולה לרביעי לשניה וחוזר לשלישי. ככה אולי 2-3 דקות נסיעה.

כאילו פתאום אין לו כוח. מישהו נתקל בתופעה כזאת?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריכת דלק נורמאלית, אם אתה נוסע הרבה העיר.

 

גם התופעה השניה נורמאלית.

 

במצבים האלו אתה צריך להגביל את הגיר ידנית להילוך 3.

 

אם יש לך לחצן O/D OFF, תפעיל אותו.

אם אין לחצן, אבל יש אופציה להעברת הילוכים ידנית, תעביר למצב ידני, ותבחר הילוך 3.

אם יש בבורר ההילוכים מצב "3", תבחר אותו.

 

כל אתה תימנע החלפה מיותרת להילוך 4, הרכב ישמור על סל"ד גבוה, יוהיה לו מספיק כוח לעלות.

 

בסוף העליה תחזיר חזרה ל DRIVE/ תבטל O/D OFF.

 

עריכה - נראה לי שהגיר מחליף בין הילוך 2 ל 3 ולא בין 3 ל 4.

אם זה המצב, תקבע את הגיר למצב "2"

 

באיזה מהירות אתה נוסע?

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מאוד תלוי בסגנון הנהיגה שלך. אם אתה עם רגל כבדה והרבה בעיר או בפקקים, צריכה של 9 ק"מ לליטר זה הגיוני בהחלט ברכב אוטומטי כבד יחסית עם כ-100 כ"ס.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האוטו לא שלי, הוא של סבתי.

יש לו 105 כ"ס והיא נוסעת רגוע.

הרוב זה קסטל(מבשרת)-ירושלים, או קסטל-נוה אילן (כביש 1).

פעם בשבועיים 3 אנחנו נוסעים לבאר שבע מהקסטל (ליד ירושלים) והמחשב מראה 11-12 ליטר ל100 ק"מ. אותה צריכה שהתקבלה מנסיעה עירונית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטורים עולים עד 5-6K בהילוך שלישי ואז עולה לרביעי לשניה וחוזר לשלישי. ככה אולי 2-3 דקות נסיעה.

 

לחבר - יש לך טעות.

 

הילוך שלישי בגיר אוטומטי אמור להביא את הרכב בסל"ד כזה למהירות שבאיזור ה- 150 קמ"ש (תלוי ביחס ההילוכים של כל רכב).

 

ההילוך הוא הילוך שני (6000 סל"ד 90-100 קמ"ש).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע בדיוק ולא מכיר כ"כ את הגיר אוטומט וגם לא רוצה להכיר, אז יכול להיות שאני לא יודע.

אם כך, יכול להיות שהגיר מעלה מ2 ישר ל4 ואז יש איבוד כוח?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

קודם כל הגיר הוא טיפטרוניק אז אתה יכול לבחור באיזה הילוך אתה רוצה להישאר ,

בגדול אל תצפה ליותר מידי כוח כי לא תמצא ממנו יותר מידי.

 

בקשר לצריכת דלק נשמע די הגיוני לצורך השוואה אני מדדתי 1:10.5 90% עירוני (שלי ידני)

ודרך אגב המחשב דלק די מדייק .

יצאתי עמבה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5793 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...