Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה בהעברת הילוכים - סובארו B3 גיר ידני


tkl
שימו לב! השרשור הזה בן 5783 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם , רכשתי B3 עם גיר ידני לפני חודשיים מהסוכנות, מנוע 1.5 .6K קילומטרז' .

ישנה תופעה מוזרה בהעברת הילוכים , העניין הוא כזה , אם אני עומד בעלייה , מנוע מונע ומנסה לשלב להילוך ראשון ,שני,רבעי ,ההילוכים ניכנסים ממש בכוח(שאר ההילוכים משתלבים חלק בכל מצב) , במישור הבעיה קיימת אך פחות חריפה , כלומר , ישנו קושי בהכנסת ההילוכים הנ"ל אבל פחות מאשר בעליה . לעומת זאת , אם האוטו עומד בירידה אז ההילוכים משתלבים ממש חלק.

הייתי במורשה של סובארו , הם החליפו לי קלאץ'(אמרו שהוא גבוה ולא משלב להילוך אחורי כראוי) אך הבעיה לא לפתרה . במורשה הם מציינים שכך אמור להיות ואין מה לעשות .

האם לדעתכם קיימת בעיה ? ומהי ?

תודה מראש .

מאחל לכולם המון בריאות וטוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

קושי בהכנסת הילוכים זה בד"כ כבל קלאץ מתוח יתר על המידה,

אם החליפו את כל הקלאץ ועדיין הבעיה קיימת אז או שלא כוונו את הקלאץ' (אם יש אפשרות כזו) או שיש בעיה במרכיב נוסף.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קושי בהכנסת הילוכים זה בד"כ כבל קלאץ מתוח יתר על המידה,

 

אתה בטוח?!

 

לפותח השרשור, קרוב לוודאי שאכן מדובר בבעייה בכיוון הקלאץ, אם כי מדובר ברכב מתקדם ואני לא בטוח שאין שם משהו מתוחכם אחר לכן המתן לתגובת משתמשים שמכירים את הרכב הספציפי. מאחר והרכב באחריות הפתרון הפשוט הוא לגשת למוסך מורשה לבדיקה. חזור לעדכן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי במוסך, הם מציינים שהעניין אינו חמור , ואין להם עם מה להשוות עקב העובדה שהם אינם רואים B3 ידנית .

אך לדעתי הבעייה ישנה , באוטו חדש לא אמורים להיות קשיים בהעברת הילוכים .

במורשה אמרו שאין אפשרות לכיוון של הקלץ' כי הקלץ' הידראולי.

מאחל לכולם המון בריאות וטוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את זה אני לא יודע , כי לא הייתי במוסך כאשר החליפו את הקלץ' , כאשר יש חוסר של שמן גיר אז הגיר מתנהג בכזה אופן ?

מאחל לכולם המון בריאות וטוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם מישהו נהג על אימפרזות מהדור החדש עם גיר ידני מנוע 1.5 , אם כן תשתפו בבקשה , מעניין איך ההעברת ההילוכים והשילוב של ההילוכים .

מאחל לכולם המון בריאות וטוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה בטוח?! הייתה לי בעיה של קושי בהעברת ההילוכים אצלי ברכב וחריקות מהגיר . הבעיה היתה כבל קלאץ מתוח מידי !

 

לפותח השרשור, קרוב לוודאי שאכן מדובר בבעייה בכיוון הקלאץ, אם כי מדובר ברכב מתקדם ואני לא בטוח שאין שם משהו מתוחכם אחר לכן המתן לתגובת משתמשים שמכירים את הרכב הספציפי. מאחר והרכב באחריות הפתרון הפשוט הוא לגשת למוסך מורשה לבדיקה. חזור לעדכן.

 

רצוי באמת לגשת למוסך היבואן.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאשר אתה רוצה לשלב לראשון, שלב קודם לשני, ומייד לראשון.

 

חזור לדווח האם יש שיפור.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מצליח להבין איך כבל קלאץ מתוח מידיי גורם להפרדה לקויה. אני אשמח אם מישהו שמבין יסביר לי ובוודאי שזה לא גורם נפוץ להפרדה לקויה.

 

כבר נתקלתי שהחלפה לשמן איכותי מסוג שונה ממה שיש כרגע מסייעת בבעיות בהעברת ההילוכים. בצע את הבדיקה שני רשם לך ובנוסף חובה לבדוק את מפלס השמן ולשקול החלפתו לפני שמגיעים למסקנה שהבעיה בגיר.

 

עוד לא ברור- למה רכב שעבר רק 6K זקוק להחלפת קלאץ'?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול ליהיות שזה בוקסות של מוט ההילוכים, אולי זה לא מיושר כמו שצריך. ובזווית שהרכב עומד בהם זה עושה את ההבדל בין זה שהילוך נכנס חלק או לא.

 

 

ויכול ליהיות שיש בסובארו מערכת לזינוק בעליה (בישנות ה DL היה) ואיך שהוא זה גם משפיע, כי בתאוריה כאשר הקלאץ לחוץ זה מפעיל את הברקסים גם, ויכול ליהיות שזה מה שגורם באיזה שהוא אופן להפרדה לא טובה של הקלאץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5783 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...