הדור הרביעי של פולקסווגן פאסאט (B4) הוא למעשה מתיחת פנים משמעותית של קודמו (ה-B3). אבל כמו קודמו גם הדור הזה לא זכה להצלחה גדולה של ממש, לא בישראל ולא ברוב מדינות אירופה (להוציא אולי את גרמניה). הפאסאט התבססה למעשה על מכלולי האודי 80 של אותם השנים אך נשארה תמיד בצילה של האחות היוקרתית יותר מבית אודי, שגנבה לה את רוב המכירות. הדור הזה של פולקסווגן פאסאט עושה גם הוא שימוש במנועים רוחביים והציע מבחר מנועים מעט גדול יותר מקודמו, כשגולת הכותרת היא גרסת ה-2.8 ליטר VR6 הנדירה. הגרסה הנפוצה ביותר בישראל, ה-1.8 ליטר בנזין, סבלה מביצועים עצלים למדי שגרמו למכונית להרגיש "כבדה" מכפי שהיא הייתה באמת. רמת האמינות של המכונית טובה בסך הכל, כראוי למכוניות פולקסווגן הגרמניות מאותם השנים. מרווח הפנים גדול למדי ותא המטען ענק, כשהמכונית הוצעה בישראל ברמת גימור גבוהה יחסית לזמנה. רק בדור הבא והחמישי במספר של הפאסאט תתחיל המכונית לזכות להצלחה בשוק המקומי, כך שהרכב הזה נדיר למדי על כבישי ארצנו, כמו קודמיו;
מרווח פנים; רמת גימור גבוהה; רמת אבזור גבוהה;
ביצועים בדגמי ה-1.8 וה-2.0 ליטר; לא מספיק יוקרתית כמו אודי;
קצת סבלנות, בסוף זה יצליח לפולקסווגן;
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על פולקסווגן פאסאט