כשהושקה הפאסאט בארץ היא הציגה רמות איכות וגימור שלא נראו עדיין בסגמנט המשפחתיות הגדולות, אך גם עלתה בהתאם. מהר מאוד המתחרות שלה התחדשו וסגרו את הפער, אך היא נותרה יקרה. עם מנועי ה-2.0 ל' והתיבות האוטומטיות (הטובות בהחלט) בהן שווקה בהתחלה, היא כבר לא היוותה תחרות, ועל כן מיהר להתחדש הצי במנועי TSI ותיבות DSG, והמחיר ירד בכדי להופכה לתחרותית. המכונית מצטיינת באווירה נעימה בפנים, במרחב גדול לנוסעים ולמטען ובשקט מבורך בנסיעה. היא לא המתחרה הכי נוחה בסגמנט וגם לא מהדינמיות ביותר, אך מציעה חבילה לא רעה ומוניטין מצוין.
איכות ; תחושת עושר ; מרחב פנים ; עידון ; מנועים ותיבות
מחיר ; נוחות נסיעה
ממוצבת קצת גבוה יותר ממה שהיא שווה
: התנהגות כביש ונוחות מהטובים בקטגוריה, לא אמין ויקר מאוד לאחזקה תת דגם:2.0 אוטומט
המלצה -
לחיוב - אחיזת כביש מצויינת, הרכב יציב ומדויק מאוד בסיבובים. בידוד רעשים מעולה (גם כביש וגם מנוע ברמה כמו לרכבים מקטגורייה E, הרחק טוב יותר מרכבים כמו C5), חלקות נסיעה מעולה. הרכב זריז, יחסי העברה מוצלחים בגיר. בפרמטרים האלו הרכב הטוב ביותר בקטגוריה.
לשלילה - הגה לא אינפורמטיבי, מתלים קשים מאוד עם מהלך קטן, תגובה איטית עם השהיה ללחיצה על דוושת הגז. אחזקה יקרה מאוד במוסכי היבואן, אמינות ירודה, איכות חומרים גרועה: ציפויים וכפתורים מתקלפים. הרכב צפוף, דוושות ממוקמות בצורה לא מוצלחת. הגיר במצב D על 60 מעביר להילוך 6 - כל מהלך בכביש גורר הורדה של שני הילוכים וזמן המתנה. מצב ספורט פותר את זה אבל הנסיעה אליו לא נעימה. חייב דלק 98 (הזרקה ישירה) כדי לקבל את מלוא הביצועים, על 95 תגובות וביצועים ירודים. לא חסכוני בדלק. רכב שסותר את עצמו, מצד אחד מעולה ומצד השני יש נקודות לא נעימות שממש מפריעות.
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על פולקסווגן פאסאטאחיזת כביש מצויינת, הרכב יציב ומדויק מאוד בסיבובים. בידוד רעשים מעולה (גם כביש וגם מנוע ברמה כמו לרכבים מקטגורייה E, הרחק טוב יותר מרכבים כמו C5), חלקות נסיעה מעולה. הרכב זריז, יחסי העברה מוצלחים בגיר. בפרמטרים האלו הרכב הטוב ביותר בקטגוריה.
הגה לא אינפורמטיבי, מתלים קשים מאוד עם מהלך קטן, תגובה איטית עם השהיה ללחיצה על דוושת הגז. אחזקה יקרה מאוד במוסכי היבואן, אמינות ירודה, איכות חומרים גרועה: ציפויים וכפתורים מתקלפים. הרכב צפוף, דוושות ממוקמות בצורה לא מוצלחת. הגיר במצב D על 60 מעביר להילוך 6 - כל מהלך בכביש גורר הורדה של שני הילוכים וזמן המתנה. מצב ספורט פותר את זה אבל הנסיעה אליו לא נעימה. חייב דלק 98 (הזרקה ישירה) כדי לקבל את מלוא הביצועים, על 95 תגובות וביצועים ירודים. לא חסכוני בדלק. רכב שסותר את עצמו, מצד אחד מעולה ומצד השני יש נקודות לא נעימות שממש מפריעות.
פולקסוואגן חושפת היום את הדור הבא, והשביעי במספר, של הפאסאט - מאובזר יותר, אגרסיבי יותר וגם חסכוני יותר.