מיצובישי תציג בתערוכת הרכב הקרובה של פריז את המערכת ההיברידית החדשה מתוצרתה. המערכת ההיברידית החדשה, שזכתה לכינוי PHEV (קיצור של Plugin Hybrid EV) תשודך בשלב הראשון אל מיצובישי אאוטלנדר החדש. למעשה, במיצובישי מספרים כי האאוטלנדר החדש תוכנן מראש כרכב היברידי מתוך מחשבה כי ברוב השווקים בעולם יעדיפו רכב היברידי על פני רכב עם מנוע דיזל. בהמשך צפויה המערכת ההיברידית החדשה לזלוג גם לדגמים נוספים של מיצובישי.
מערכת ה-PHEV של מיצובישי תניע את כל ארבעת הגלגלים של הרכב באחת משלוש תצורות - חשמלית טהורה, היברידית מקבילית והיברידית טורית. במצב הטורי, מנוע הבנזין ישמש כגנראטור וייצר חשמל בעבור שני מנועים חשמליים שיהיו אלו שיניעו את הרכב, בדומה למתבצע בשברולט וולט. במצב המקבילי יניעו שני המנועים את ארבעת הגלגלים, בדומה למתבצע בהונדה ג'אז. נתוני צריכת הדלק טרם נחשפו אך במיצובישי טוענים לפליטת CO2 נמוכה במיוחד של 50 גרם לקילומטר וטווח נסיעה מרבי (משולב בנזין וחשמל) של 800 קילומטרים.
הדגם ההיברידי של האאוטלנדר החדש ייחשף בתערוכת פריז ויגיע לשיווק סדרתי במהלך שנת 2013.