תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • שברולט
  • שברולט קרוז האצ'בק
  • שברולט קרוז
  • שברולט קרוז טורבו (שוב) בישראל

    שברולט קרוז האצ'בק

    דגמי הטורבו של שברולט קרוז חוזרים לישראל לאחר הפסקה ארוכה ויחליפו בהדרגה את דגמי ה-1.6 ליטר. מחיר החל מ-124 אלף ש"ח לגרסת ההאצ'בק.

    • 18-03-2014
    • מאת: אלירן אברזל

    דגמי הטורבו של שברולט קרוז חוזרים בימים אלו לישראל לאחר הפסקה ארוכה. ב-UMI, יבואנית שברולט לישראל, משיקים מחדש את גרסאות ה-1.4 ליטר טורבו של הקרוז כשחקנית האחרונה ב"נבחרת הטורבו" החדשה שלה, נבחרת הכוללת גם את דגמי הסוניק RS ואת האורלנדו בנזין. בשנת 2013 צנחו מכירותיה של הקרוז ב-30 אחוז והיא סיימה את השנה במקום ה-14 בטבלת המשפחתיות הנמכרת ביותר, למרות ניסיונות של UMI להשיק את המכונית מחדש בתחילת השנה כדגם מחודש שעבר מתיחת פנים. האם דגמי הטורבו יחזירו לקרוז את תהילתה? זה כבר תלוי בכם.

    שברולט קרוז

    שברולט קרוז טורבו מצוידת במנוע טורבו-בנזין בנפח של 1.4 ליטר שהספקו המרבי הוא 140 כוחות סוס. מנוע זה משודך לתיבת הילוכים אוטומטית רגילה עם שישה הילוכים וצריכת הדלק הממוצעת שלו עומדת על כ-17 קילומטרים לליטר על פי נתוני היצרן. הביצועים כמובן טובים משמעותית בהשוואה לאלו של הגרסה נטולת הטורבו והקרוז טורבו מזנקת מעמידה ל-100 קמ"ש ב-10.4 שניות (לעומת 13 שניות לגרסת ה-1.6 ליטר היוצאת).

    הקרוז טורבו תוצע בשתי רמות אבזור, LT ו-LT Premium. שתי רמות האבזור כוללות 6 כריות אוויר, בקרת שיוט, עיגוני ISOFIX למושבי בטיחות, גלגל הגה מצופה עור ופנסי ערפל קדמיים. רמת האבזור הבכירה (LT Premium) תצויד גם במערכת בקרת אקלים, חיישן גשם להפעלת המגבים, מראה מרכזית מתכהה חשמלית, מערכת מולטימדיה מסדרת ה-MyLink, חלון שמש בגג וחישוקי סגסוגת.

    שברולט קרוז האצ'בק

    שברולט קרוז טורבו – מחירים:

    LT טורבו 5 דלתות – 124 אלף ₪
    LT טורבו 4 דלתות (סדאן) – 125 אלף ₪
    LT Platinum 5 דלתות – 127 אלף ₪
    LT Platinum 4 דלתות (סדאן) – 128 אלף ₪

    גרסת הסטיישן אמורה לקבל גם היא את מנוע ה-1.4 ליטר טורבו-בנזין אך מחירה הרשמי טרם פורסם.

    גרסאות הטורבו החדשות יהיו הניסיון האחרון של שברולט לחזור ובגדול לשוק המקומי עם דגמים עממיים, לקראת יציאתה של היצרנית מהשוק האירופאי וככל הנראה גם מישראל. ב-UMI מנסים לשדר בימים אלו "עסקים כרגיל" אך ברור כי להחלטת היצרנית להפסיק לייצר רכבים בתקינה אירופאית יש משמעות גדולה מאוד על היצע הדגמים שיגיעו לשוק המקומי ובמיוחד על הדור הבא של הקרוז, שאמור להיחשף במהלך השנה הקרובה.

    שברולט קרוז

    dddd