תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • שברולט
  • שברולט מעכבת ייצור של דגמים חדשים

    שברולט

    שיווקה של הקרוז החדשה נדחה בשנה וצפוי להתחיל רק ב-2015, בסמוך להשקתה של הספארק החדשה. הסוניק תתחדש כשנה מאוחר יותר.

    • 31-07-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    שברולט צפויה לעכב את השקתן של הקרוז, הסוניק והספארק החדשות בשנה או יותר. על פי דיווחים שפרסמה לאחרונה סוכנות הידיעות רויטרס, מתכננת שברולט קוריאה לדחות את השקת הדגמים החדשים כדי למקסם את ההצלחה של הדגמים הנוכחיים אך גם כדי להמשיך את פיתוח הדגמים העתידיים. מדובר בשלושת הדגמים הנמכרים ביותר של שברולט באירופה, שאמנם מיוצרים בקוריאה אך אחראים לכ-70 אחוזים ממכירותיה של היצרנית באירופה.

    שברולט קרוז

    שברולט קרוז צפויה להיות המכונית הראשונה מבין השלוש שתתחדש. הדור הנוכחי של הקרוז הושק בשנת 2009 ונחשב לאחד מהרכבים הוותיקים ביותר שמשווקת היצרנית בישראל (ותיקים ממנו הם הקפטיבה והקפטיבה ספורט). בתחילה תכננה שברולט להציג את הדור הבא של הקרוז כבר בתחילת השנה הבאה אך ככל הנראה השקתו של הדור הבא תידחה בשנה לפחות וישווקו יחל רק במהלך שנת 2015.

    הדור החדש של הקרוז צפוי להתבסס על פלטפורמה חדשה לחלוטין, שתיקרא על פי דיווחים שונים D2XX. פלטפורמה זו תחליף את פלטפורמת ה-Delta II עליה מבוססת הקרוז הנוכחית אך ככל הנראה תחליף גם את פלטפורמת ה-Theta עליה מבוססים הקפטיבה והקפטיבה ספורט. מדובר בפלטפורמה חשובה במיוחד בעבור קבוצת GM, עליה צפויות להיבנות כ-2 עד 2.5 מיליון מכוניות בשנה בעתיד. לכן, בשברולט לא מעוניינים לקחת סיכונים מיותר ודוחים את השקת הקרוז עד לסיום מוחלט של פיתוחה.

    שברולט קרוז

    בנוסף מדווחת סוכנות הידיעות כי שברולט צפויה לדחות את השקתה של הסוניק החדשה בשנה לפחות. על פי הדיווח תכננה בתחילה היצרנית להשיק את הדור הבא של הסוניק במהלך שנת 2015 אך ככל הנראה תוכנית זו תידחה בשנה בערך והדור הבא של הסוניק יופיע רק בתחילת שנת 2016. הספארק, לעומת זאת, צפויה להתחלף כבר במחצית הראשונה של שנת 2015. שני הדגמים החדשים צפויים גם הם להתבסס על פלטפורמות חדשות ולהציע מבחר מנועים חדש ומתקדם יותר, אך פרטים נוספים אודותיהם לא ידועים בשלב זה.  

    קבלו הצעה אטרקטיבית ברכישת שברולט חדשה או משומשת מהמומחים של CarsForum

    שברולט ספארק 2013

    dddd