תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • מיצובישי
  • מיצובישי אאוטלנדר
  • מיצובישי אאוטלנדר דיזל בישראל

    מיצובישי אאוטלנדר

    גרסת הדיזל של מיצובישי אאוטלנדר מצטרפת להיצע הדגמים. תציע צריכת דלק ממוצעת של 17.2 קילומטרים לליטר במחיר של 225 אלף ש"ח.

    • 08-04-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    בכלמוביל, יבואנית מיצובישי לישראל, תחל לשווק בימים הקרובים את גרסת הדיזל של מיצובישי אאוטלנדר החדש. גרסת הדיזל החדשה תצטרף אל שלל גרסאות הבנזין שמשווקות בארץ מאז סוף השנה שעברה ואל גרסת ה-PHEV ההיברידית של האאוטלנדר שעתידה להגיע ארצה בהמשך השנה. יש לציין שמאז השקתו זוכה האאוטלנדר החדש להצלחה נאה ביותר בישראל ונמכר מאז תחילת השנה בלמעלה מ-480 יחידות - קצב מכירות נאה מאוד לרכב שמחירו מתחיל ב-145 אלף ₪ לדגם הבנזין הידני.

    מיצובישי אאוטלנדר החדש

    כמו גרסאות הבנזין, גם גרסת הדיזל החדשה מתהדרת בנתוני צריכת דלק נמוכים במיוחד. צריכת הדלק הממוצעת של דגם הדיזל עומדת על פי נתוני היצרן על 17.2 קילומטרים ומגיעה עד ל-19.6 קילומטרים לליטר בנסיעה עירונית. מנוע הטורבו-דיזל מפיק מנפח של 2.2 ליטרים הספק מרבי של 150 כוחות סוס ומומנט מרבי של כ-37 קג"מ. תיבת ההילוכים אוטומטית עם 6 יחסי העברה ואפשרות לשליטה ידנית מההגה. הרכב יגיע ארצה בגרסת ההנעה הכפולה, הכוללת גם אופציה לנעילת הדיפרנציאל המרכזי.

    גרסת הדיזל תשווק ברמת אבזור אחת, גבוהה יחסית (LIMITED). רמת אבזור זו כוללת בין היתר מערכת בקרת שיוט אקטיבית, מערכת להתראה על סטייה מנתיב הנסיעה, מערכת לבלימה אוטומטית במקרה של סכנת התנגשות ומצלמת נסיעה לאחור. עוד כוללת רמת אבזור זו מושבי עור עם כיוון חשמלי למושב הנהג, חימום למושבים הקדמיים, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע, מצלמת רוורס מקורית, פתיחה חשמלית לדלת תא המטען ומפתח אלחוטי.

    מחירו של הרכב יעמוד על כ-225 אלף ₪.

    מיצובישי אאוטלנדר החדש

    dddd