תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • מיצובישי
  • מיצובישי אאוטלנדר
  • מיצובישי אאוטלנדר
  • מיצובישי אאוטלנדר היברידי נחשף

    מיצובישי אאוטלנדר

    הגרסה ההיברידית של מיצובישי אאוטלנדר מבטיחה טווח נסיעה חשמלי של 55 קילומטרים וצריכת דלק ממוצעת של 61 קילומטרים לליטר.

    • 09-09-2012
    • מאת: מערכת CarsForum

    מיצובישי תחשוף בתערוכת פריז שתיפתח בסוף החודש כמה דגמים חדשים, רלוונטיים ביותר בעבור השוק המקומי. מיצובישי אאוטלנדר היברידי החדש הוא הראשון שבהם, אליו יצטרפו גם מיצובישי מיראז' והגרסה האירופאית של מיצובישי ASX  (אאוטלנדר ספורט). מחברת כלמוביל, יבואנית מיצובישי לישראל, נמסר כי כל הדגמים הללו אמורים להגיע ארצה במהלך שנת 2013 והיבואנית נערכת בימים אלו לקליטתם בישראל.

    מיצובישי הכריזה בעבר כי בכוונתה להשקיע מאמצים רבים בתכנון ושיווק גרסאות היברידיות כמעט לכל הרכבים החדשים שתציג בשנים הקרובות. האאוטלנדר החדש יהיה הראשון שזוכה לגרסה היברידית ויציג למעשה את החזון החדש של מיצובישי העולמית.

    מיצובישי אאוטלנדר היברידי

    מיצובישי אאוטלנדר היברידי יתבסס על יחידת הנעה היברידית במבנה לא שגרתי הכולל שלושה מצבי פעולה, בהתאם למצב הנסיעה של הרכב. במצב נסיעה רגיל ינוע הרכב בעזרתם של שני מנועים חשמליים הממוקמים בסרן הקדמי והאחורי. האנרגיה להפעלת מנועים אלו תגיע מבנק מצברים גדול, שיטען משקע חשמל ביתי או ממטען מהיר. טווח הנסיעה המרבי במצב זה עומד על 55 קילומטרים.

    לאחר שיגמרו המצברים או כשהנהג יאיץ בחדות יעבור האאוטלנדר למצב הנעה היברידי-טורי. במצב זה ישמש המנוע החשמלי כגנראטור חשמלי שיטען את בנק המצברים. במצב זה יוכל האאוטלנדר להמשיך ולנסוע למשך פרק זמן ארוך, כך עוד הנהג שומר על נהיגה מתונה יחסית. המצב השלישי והאחרון, שיופעל בזמן נהיגה מהירה או לפי בחירה של הנהג, הוא המצב ההיברידי-מקבילי בו מנוע הבנזין מחובר ישירות לגלגלים ומניע אותם.

    טעינת הסוללה מתבצעת דרך שקע ביתי רגיל או באמצעות מערכת טעינה מהירה. טעינה מלאה אורכת כ-4.5 שעות בחיבור לשקע ביתי רגיל או 30 דקות דרך מערכת הטעינה המהירה. צריכת הדלק הממוצעת צפויה לעמוד על כ-61 קילומטרים לליטר לפחות, כאשר הסוללה טעונה במלואה.

    מיצובישי אאוטלנדר היברידי

    dddd