רנו סימבול היא למעשה מחליפה של הקליאו-קלאסיק, או קליאו סדאן. היא מבוססת על פלטפורמת הקליאו B והגיעה אלינו באיחור רב, אחרי שכבר הושקה במחוזותינו הקליאו III. ברנו העבירו אותה מקצה שיפורים קוסמטי ששינה כמעט לחלוטין את העיצוב ושלחו אותה לייצור במפעלי רנו בטורקיה, משם הגיעה אלינו לתקופה קצרה יחסית. למרות הפלטפורמה המיושנת והעבר הלא מאוד מיוחס, מדובר במכונית טובה יחסית למתחרותיה הישירות. טוב, זאת לא חוכמה כשהמתחרות שלך באותם הם יונדאי אקסנט או שברולט אוואו ביג. עדיין, המכונית לא זכתה להצלחה גדולה בישראל ונעלמה במהירות מאולמות התצוגה בסוף 2009, רגע לפני ש-ESP הפך להיות פריט חובה בכל כלי הרכב בישראל (ולסימבול אין ESP). רנו סימבול מצוידת במנוע 1.6 ליטר בנזין ובתיבת הילוכים אוטומטית AL4, המוכרים שניהם מהקליאו B. גם אז הם לא הרשימו, על אחת כמה וכמה כאן. זאת נקודת התורפה העיקרית של המכונית (מלבד המוניטין והעדר הביקוש בשוק המשומשות), שדווקא הציעה תא מטען גדול, מרווח פנים ונוחות נסיעה לא רעה.
תא מטען ; איכויות נסיעה
עיצוב ואיכות; תחושה מיושנת; מנוע וגיר;
מיושנת כבר בעת הצגתה, לא מבוקשת בשוק המשומשות;