זה הוא למעשה הדור הראשון של סובארו אאוטבק, אחת מהמכוניות פורצות הדרך של סובארו שהוצגה בסוף שנות ה-90. בגדול מדובר בגרסת סטיישן מוגבההת עם הנעה כפולה של הלגאסי/B4 מאותם השנים, אך בפועל בסובארו החליטו להפריד אותה לדגם נפרד ולתת לה קצת קישוטים ועיצוב קרבי יותר. התוצאה זוכה מאז ועד היום להצלחה אדירה, כולל שלל מתחרים מבית יצרניות רכב גרמניות או שוודיות מובילות. סובארו אאוטבק דור ראשון הגיע תחילה ארצה עם מנוע 2.5 ליטרים בנזין (בוקסר, כמובן), כשבהמשך הצטרפה גם גרסת ה-3.0 ליטרים 6 צילינדרים. בשני המקרים הביצועים לא מאוד מרשימים כמצופה מהנפח, אבל די טובים. יכולת שטח של ממש אין כאן, אלא יכולת שבילים בסיסית פלוס. גם איכות החומרים אינה מרשימה ובסך הכל "סובארית" למדי. מצד שני, האאוטבק מציע התנהגות כביש טובה ובטוחה למדי לצד תא מטען ענק ומושב אחורי מרווח למדי;
מוניטין אמינות; יכולת שטח בסיסית;
צריכת דלק גבוהה; איכות חומרים;
חפשו את הדורות הבאים, הם טובים יותר;
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על סובארו אאוטבק