ממש כמו וולוו XC70, גם אודי אולרוד היא למעשה גרסת סטיישן מוגבהת למכונית כביש מובהקת. במקרה הזה, מדובר בגרסת דמוית שטח של ה-A6 סטיישן מאותם השנים שצוידה גם במערכת הנעה כפולה קבועה (Quattro, בשפתם של אודי). הדגש כאן הוא על דו-שימושיות ובעיקר על יכולת טובה בכבישים מושלגים או בשבילים, וזה ממש לא רכב שטח קשוח שיכול להציע אפילו לא קמצוץ מיכולת השטח של רכב כזה. ועדיין, אודי אולרוד היא מכונה מרשימה למדי המציעה יכולת מרשימה למדי בכביש או בשביל, עם טונות של כיף. מתלי האוויר של הרכב מספקים נוחות נסיעה מרשימה מצד אחד אך גם מאפשרים התנהגות כביש טובה מאידך. לארץ הגיעו מעט מאוד רכבים כאלו, בעיקר בגלל המחיר הגבוה. מבחר המנועים כלל מנוע 2.7 ליטרים עם שני מגדשי טורבו ו-2.5 ליטרים טורבו-דיזל. אם תמצאו את גרסת הבנזין תקבלו רכב מהיר ומרשים למדי, שימושי וכיפי. רק יקר לאחזקה.
התנהגות כביש; ביצועים בגרסת ה-2.7 ליטר;
נדיר בישראל; יקר לאחזקה;
חבל שלא הצליח קצת יותר בישראל...